Gå til innhold

Kapring av solsenger

Anbefalte innlegg

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Annen løsning, der vi ene gangen leide rom som var i første etasje, med utgangen fra terrasse rett til bassenget,  var å ta et par stoler inn på terrassen vår, da var det få som turte å gå på andres terrasse og slenge sine håndkle. 

Anonymkode: c08e0...bf8

Men da var det jo dere som kapret solsenger...

Anonymkode: 9b17c...897

• Liker 5
Skrevet

Synes kapring av solsenger er HELT innafor hvis man har tenkt til å bruke sengene innen en time. You snooze, you losse, tenker jeg 🙂

Anonymkode: 7da58...85c

Skrevet

Har pleid å ligge på hotellets strand, og da har vi slengt fra oss håndklær, spist frokost og så gått ut igjen. Jeg spiser fort :) 

Er som regel sengene nærmest vannet som går først, ikke noe problem å finne ledig seng midt på dagen lengre bak. 

Anonymkode: fbbae...a7f

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2019 den 15.54):

Synes kapring av solsenger er HELT innafor hvis man har tenkt til å bruke sengene innen en time. You snooze, you losse, tenker jeg 🙂

Anonymkode: 7da58...85c

Jeg tenker også det. Tidlig opp, holde av senger, tilbake og sove litt, frokost, så slappe av på de beste plassene.

Anonymkode: 8056f...b27

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet på charterhotell i Spania. Begynte på jobb kl 8 om morgenen, da var omtrent alle solsengene kapret av morgenfuglene. Ga beskjed til vaktmesteren som samlet inn alle håndklærne og la de et sted de kunne hentes. 
Dette var eneste løsningen på et konstant renn av sinte gjester i resepsjonen. De som sov til kl 9 fikk jo aldri solsenger, mens pensjonistene og småbarnsforeldrene alltid hadde senger. 

Anonymkode: 365e3...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...