AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Hei! Har en kontinentalmadrass som ble kjøpt for 1.5 år siden. Der har jeg sovet godt alene. Men i det siste har jeg hatt en del overnattingsbesøk, og etter noen timer med ham i andre enden av sengen (den er 180) har jeg så vondt i korsryggen at jeg knapt greier å snu meg, og jeg våkner før vekkerklokken etter 4-5 timer og er lettet når jeg kan stå opp. Prøvde å snu madrassen til den faste siden opp, det ble litt bedre. Jeg tror han er for tung og jeg mer eller mindre ligger i bakke retning ham. Eller at jeg ikke får breie meg like mye utover som jeg er vant til-men det skal vel heller egentlig ikke spille noen rolle? Jeg greier da sove i 90-seng uten å bli invalif\d i løpet av natten.... I natt sov jeg alene for første gang på en uke, og etter å ha vært oppe en liten tur i 8-tiden gikk jeg og la meg igjen-og sov til kl 13, uten å ha vondt i kroppen. Det er to separate madrasser i ett trekk, og en hel overmadrass på toppen. Sengen kommer fra Jysk og kostet en 7000 kr-jeg vet at det sikkert ikke er verdens beste, men er man da nødt til å kjøpe seg en 20-30.000 kr seng om man sover med en litt svær fyr i den? Jeg veier rundt 60 kg og vil tippe han er 100? (tynne bein og diger mage, ca samme høyde på oss) En venninne jeg overnatter hos av og til har en skikkelig deilig seng, hun fortalte hun har to overmadrasser i den. Kan det hjelpe? Eller bør jeg bare dumpe ham Anonymkode: e357e...6ce
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har en kontinentalmadrass som ble kjøpt for 1.5 år siden. Der har jeg sovet godt alene. Men i det siste har jeg hatt en del overnattingsbesøk, og etter noen timer med ham i andre enden av sengen (den er 180) har jeg så vondt i korsryggen at jeg knapt greier å snu meg, og jeg våkner før vekkerklokken etter 4-5 timer og er lettet når jeg kan stå opp. Prøvde å snu madrassen til den faste siden opp, det ble litt bedre. Jeg tror han er for tung og jeg mer eller mindre ligger i bakke retning ham. Eller at jeg ikke får breie meg like mye utover som jeg er vant til-men det skal vel heller egentlig ikke spille noen rolle? Jeg greier da sove i 90-seng uten å bli invalif\d i løpet av natten.... I natt sov jeg alene for første gang på en uke, og etter å ha vært oppe en liten tur i 8-tiden gikk jeg og la meg igjen-og sov til kl 13, uten å ha vondt i kroppen. Det er to separate madrasser i ett trekk, og en hel overmadrass på toppen. Sengen kommer fra Jysk og kostet en 7000 kr-jeg vet at det sikkert ikke er verdens beste, men er man da nødt til å kjøpe seg en 20-30.000 kr seng om man sover med en litt svær fyr i den? Jeg veier rundt 60 kg og vil tippe han er 100? (tynne bein og diger mage, ca samme høyde på oss) En venninne jeg overnatter hos av og til har en skikkelig deilig seng, hun fortalte hun har to overmadrasser i den. Kan det hjelpe? Eller bør jeg bare dumpe ham Anonymkode: e357e...6ce Samme problemet her! Mannen min har lagt på seg og veier over 100 kg, og han har også problemer med rygg, så han må ha hele senga å breie seg på, så det blir bare en bitteliten plass til meg på enden, og da ligger jeg i en uheldig stilling og har vondt i korsrygg, hofte og skulder Anonymkode: 0016e...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå