AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Har dere hatt en bra sommer ift kjærlighet? Jeg har nå i ettertid (etter en hard sommer) lest årshoroskopet mitt og ser at mye av det jeg har gått gjennom denne sommeren har vært "varslet". Saturn retrograd i tvillingens ekteskapshus varsler turbulens, "alvor" i kjærlighetslivet,. innse fakta, oppleve nedturer, føle seg litt alene og distansert fra partner, uenighet, redsel, angst (!) etc... alt dette skulle inntreffe fra våren frem til 13. august, og for meg har det truffet som hånd i hanske... Enda rarere er det at min manns horoskop (tyr) passer perfekt på ham også: masse aktivitet og ny "livsstil" fra mai av, mer energi ,mer trening og aktivitet, mer borte hjemmefra, overskudd, ønsker mer av livet, en del egoisme ift egne behov/ønsker, spes i juli.. Ønsker å sette grenser ift hva han er misfornøyd med i forholdet og vil ha endring.. Er det noen som kjenner seg igjen i tvillingens utfordrende sommer emosjonelt sett? Jeg kjente nesten ikke meg selv igjen i juni/juli, men synes det var påfallende det jeg leste i etterkant.. Klamrer meg til at høsten skal bli sosial og fylt med gode innflytelser og masse kjærlighet til neste høst.... Anonymkode: 477f2...b65
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Du bør heller gjøre aktive tiltak enn å basere deg på hva horoskopet lover for sikkerhets skyld! Anonymkode: 7e2b6...30e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 har ikke merket noe til hverken kjærlighet, turbulens eller angst gjennom våren eller sommeren. Anonymkode: d1352...312
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør heller gjøre aktive tiltak enn å basere deg på hva horoskopet lover for sikkerhets skyld! Anonymkode: 7e2b6...30e tro meg, det gjør jeg! Men hadde vært interessant å se om andre har kjent på dette, kjenner nemlig personlig 2 tvillinger som har opplevd "tyngden" dette året. men ser en over her ikke har.. Anonymkode: 477f2...b65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå