Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Vi (jeg og samboeren) planlegger å leie 2 DVD-filmer denne helgen, noen dere vil anbefale? Vi er særlig glade i komedier, actionfilmer og thrillere. Tips?
angie Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 Jeg vil anbefale dere "eurotrip". Den er ganske morsom "super size me", vet det er en dokumentar, men den er SKIKKELIG god! "taking lives", men det er en thriller :-?
lene24 Skrevet 12. november 2004 #3 Skrevet 12. november 2004 Er selv veldig glad i thrillere - og da anbefaler jeg to filmer: "Secret window" og " the butterfly effect". Andre bra filmer nå for tida er Gothika, 50 First dates, Den som frykter ulven..
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #4 Skrevet 12. november 2004 Leide "50 First Dates" og "The Bourne Identity". Takk for tips, men alle "Secret Window"-DVD`ene var utleid. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #5 Skrevet 12. november 2004 "The Bourne Identity" = Førsteklasses film! (Har sett "Gåten Jason Bourne" på kino nylig, den var også veldig bra)
Calla Skrevet 13. november 2004 #6 Skrevet 13. november 2004 "de grønne slakterene"...morsom dansk kult-film! Men ikke les bak på coveret, det kan ødelegge historiens morsomme vri!
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #7 Skrevet 14. november 2004 "50 First Dates" = veldig søt film! Klarte faktisk å både le og få tårer i øynene. :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå