AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #1 Skrevet 15. august 2016 Igår oppdaget jeg plutselig at magen føltes mindre ut.. er det noen som har opplevd det? Er i uke 15.. ser jo når jeg ligger å står at den ser litt mindre ut.. Anonymkode: c891d...622
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Dette skjedde mange ganger. Magen ble mindre, skjeiv, hang til ene siden, hang dypt, satt høyere... Spesielt i tiden 20-30 uker så var det mye merkelig. Jordmor og lege kommer snart til å ta mål av livmoren din ved kontroller og dette målet skal ikke minke underveis. Men formen endrer seg mye med liggestillingen til babyen (og hvor full mage/tarm/blære du har). Bare vent til du våkner og har sovet magen på skakke og ikke får retta den opp. Jeg følte alle kunne se det og var helt ute av balanse i flere timer. Anonymkode: bf1c5...6e3
deprim Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette skjedde mange ganger. Magen ble mindre, skjeiv, hang til ene siden, hang dypt, satt høyere... Spesielt i tiden 20-30 uker så var det mye merkelig. Jordmor og lege kommer snart til å ta mål av livmoren din ved kontroller og dette målet skal ikke minke underveis. Men formen endrer seg mye med liggestillingen til babyen (og hvor full mage/tarm/blære du har). Bare vent til du våkner og har sovet magen på skakke og ikke får retta den opp. Jeg følte alle kunne se det og var helt ute av balanse i flere timer. Anonymkode: bf1c5...6e3 Skjedde d tidligere med deg å, enn uke 20? Skal heldigvis til jordmor nå onsdag er det at babyen plutselig legger seg lengre inn i livmora eller? Merkelige greier Hehehe... vil jeg tro.. må jo være en helt absurd følelse når magen er stor at den henger på skjeiva
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Du skal ikke se bortifra at den gravidmagen du har hatt egentlig var en mage med luft i/ oppblåst, og at det nå har gått over, og du derfor har mindre mage nå. Anonymkode: 2d120...5d5 4
Pearl2.0 Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Jeg trodde jeg hadde fått mage i uke 16, men så gikk det noen dager, jeg gikk på do, og plutselig var den paddeflat i 6 uker til😉 1
lunamuna Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 Oppblåsthet er vanlig i svangerskapet. Derfor kan magestørrelse variere MYE før babymagen kommer.
Loppan85 Skrevet 15. august 2016 #7 Skrevet 15. august 2016 Jepp just i den uken startet jeg en lignende tråd fordi magen ble mindre og jeg følte meg ikke gravid da kvalmen hadde gått over. Fikk mange svar at det er vanlig da de første månedene egentlig ikke er "riktig" gravidmage med livmoren man ser uten mest håvne tarmer och vann man samler på seg. Så kan det roe seg ned og så kommer den riktige geavidmagen etterhvert - hardere och mer "spiss" var den for meg når den kom tilbake sån uke 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå