Gå til innhold

The walking dead sesong 5 og 6...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da bare sett til og med sesong 4.. Hvor finner jeg sesong 5 og 6 egentlig.. Kan ikke se det har kommet ut hverken på Netflix, HBO elle Viaplay? :vetikke:

Noen som vet når dette evt. kommer? 

Videoannonse
Annonse
Gjest canacas
Skrevet (endret)

Fox viser Walking Dead, de varmer opp før sesong 7 med repriser nå for tiden (tror jeg). Har du Canal Digital tee-wee kan du også se det via filmarkivet der (forutsetter at du har Fox i programpakken da). 

Endret av canacas
Gjest Mibella
Skrevet

Tid kommer neste sesong i USA, noen som vet? 

Skrevet
11 minutter siden, canacas skrev:

Fox viser Walking Dead, de varmer opp før sesong 7 med repriser nå for tiden (tror jeg). Har du Canal Digital tee-wee kan du også se det via filmarkivet der (forutsetter at du har Fox i programpakken da). 

Har dessverre Viasat... :dry: , så er avhengig av å streame det et sted... 

Skrevet

Popcorntime

Anonymkode: f2b5b...d9f

Gjest Scorpio_
Skrevet
7 timer siden, Mibella skrev:

Tid kommer neste sesong i USA, noen som vet? 

23. oktober.

Gjest Scorpio_
Skrevet
12 timer siden, calleia skrev:

Jeg har da bare sett til og med sesong 4.. Hvor finner jeg sesong 5 og 6 egentlig.. Kan ikke se det har kommet ut hverken på Netflix, HBO elle Viaplay? :vetikke:

Noen som vet når dette evt. kommer? 

Her :) 

• 1 måned senere...
Skrevet

Anbefaler dere sesong 6 og 7?

Jeg har sett de første 5 et par ganger ( er oldschool, har de på dvd), men synes det begynner å gå litt på tomgang.

Skrevet
13 timer siden, Aule skrev:

Anbefaler dere sesong 6 og 7?

Jeg har sett de første 5 et par ganger ( er oldschool, har de på dvd), men synes det begynner å gå litt på tomgang.

Jeg liker sesong 6 iallefall :) litt vanskelig å anbefale sesong 7 enda da, siden den ikke har begynt enda :P

Anonymkode: ec226...543

Skrevet

Bruker sfanytime.com. Der ligger sesong 5, og sesong 6 kommer snart ser det ut til. Så er jeg medlem i panel.no der jeg svarer på undersøkelser og tjener poeng. Disse kan brukes som verdikoder på SF anytime og dermed ser jeg serier/filmer gratis. :) 

Anonymkode: 75d44...fc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...