Gå til innhold

disse elskerene deres.....

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jan jeg er jente så jeg er redd jeg må t til takke, nettopp fordi jeg ikke har møtt en gutt på min alder som ikke har hatt sex enda

Videoannonse
Annonse
Skrevet
...Og hva gjelder gode råd om forandring' date=' så er det jo ikke ting som hårssveis eller klesstil du skal måtte endre for å komme i betraktning hos damene, neida det er endatil selve ditt moralske fundament, det er personligheten din, forhold som gjør deg til nettopp den du er du må skru om på for å komme inn i kategorien aktuell til å bli valgt. Spør deg selv om du skal finne deg i det! Hadde kvinner funnet seg i det? ...[/quote']

om kvinner også hadde funnet seg i å måtte endre seg dersom det var ting ved dem selv som gjorde at de ikke fant seg partner?

Jepp, jeg har gjort det!! :tunge1:

Jeg gikk i årevis og skyldte på mannfolka det ikke funka med!! Inntil jeg skjønte at det kanskje ikke var ALLE mannfolk det var noe galt med, kanskje det var noe jeg kunne gjøre selv for å forbedre min situasjon!!!

dette er jo ikke noe jeg ber jan om å gjøre FOR OSS JENTER, det var ett forslag om noe han kunne tenke på for å gi seg selv flere sjanser!!

men gud forby om dere måtte gjøre noe for deres egen lykke, sant Gjesteri??? Neeeeii, lykken deres skal helst bli bragt dere på ett brett, forberedt og tildelt av uskyldsrene jomfruer som tilber dere og helst vil bruke resten av livet sitt på å varte dere opp???

Om man mangler noe i livet sitt, ta for søren ansvar for å gjøre det beste ut av det selv!!

og ja, gjesteri, kvinner (mange av oss) jobber med oss selv for at livene våre skal være som vi selv vil de skal, jeg vet ihvertfall at JEG har sluttet å legge ansvaret for min lykke på andre!! :roll:

Skrevet
Jeg bare lurer på en ting.

Det virker som at de fleste av dere har erfart å ha ett par tre elskere ute i natten..

Det jeg lurer på er hvordan i alle dager dere klarer dette! Hvordan er det mulig å ha sex med en som dere ikke har varme følelser for?

Jeg mener sex er noe som hører til kjærligheten, og jeg blir litt forbauset over alle dere som kan ha sex så lett med forskjellige personer og overhodet ikke føle noe som helst? hva er sex for dere?

Sex er jo noe av det mest intime to personer deler, og jeg forstår bare ikke hvordan dere klarer å skille følelser og sex så lett!

Noen klarer å skille mellom sex og kjærlighet. Så enkelt er det!

Sex er en fysisk greie.

Skrevet
Taraliten: Du kan vel heller skaffe deg EN kjæreste du kan ha sex med' date=' holdt på å si som alle andre. Men virker ikke som om det er flere enn meg å trådstarter som er slik. Klarer du det ikke,vel synd for deg. Du får heller springe rundt til de forskjellige knulle-kompisene dine du da. Og nåt du er singel så kan du vel heller bruke en dildo til å kose deg med? Jeg mener du er jo ikke ute etter følelser, så da kan vel en dildo gjøre samme nytten som en pule-kompis? kan ikke forstå hvordan dere kan drive rundt og pule med alle med to bein, så lenge det ikke er følelser med i spillet. håper inderlig at jeg ikke en dag møter en jente som har sprunget rundt og pult alle mennfolka hu har møtt..hu hadde ikke kommt inn i varmen hos meg, unsett hvor lenge siden det var og hvor mye hun "prøvde deg ut"[/quote']

Herregud for et fordømmende innlegg? Hvordan kan du påberope deg retten til å mene at alle som har et annet syn på seksualiteten enn deg er umoralske og puler rundt med alle med to bein?

Fordi om man har en knullekompis så betyr ikke det at man ligger med ALLE man treffer.

Herregud - skjerp deg! Godta at folk er forskjellige og at det ikke nødvendigvis er DITT syn som er det riktige....

Jeeeeeeez's :roll: :evil:

Skrevet

Den eneste man kan forandre, er seg selv - og det må man faktisk bare godta.

Jan, du sier at du aldri så mye som har holdt ei jente i hånda en gang. Du har to kamerater og dett er dett.

Jeg vil faktisk råde deg til å slåss mot sjenansen din, for den holder deg tydeligvis fanget i et bur. Du må ut av det buret, og bli kjent med andre mennesker enn de to kompisene dine. Få utvidet horisonten din en smule.

Jeg tror at det synet du har, rett og slett skyldes at du sitter inne i dette buret og ikke kjenner virkelige mennesker. Og det finnes masse jenter som ikke puler rundt - men hvordan skal du treffe dem? Vente på at de ringer på hjemme hos deg?

Skrevet

Herregud for et fordømmende innlegg? Hvordan kan du påberope deg retten til å mene at alle som har et annet syn på seksualiteten enn deg er umoralske og puler rundt med alle med to bein?

Fordi om man har en knullekompis så betyr ikke det at man ligger med ALLE man treffer.

Herregud - skjerp deg! Godta at folk er forskjellige og at det ikke nødvendigvis er DITT syn som er det riktige....

Jeeeeeeez's :roll: :evil:

Det er vel nettopp dette som er poenget med ein elskar; ein slepp å knulle rundt, fordi ein får sex av ein fast partner som ein ofte likar som menneske. At ein vel å ikkje har eit forhold betyr jo ikkje at ein ikkje har behov for sex!! Eg har aldri hatt ONS, fordi eg til ei kvar tid har ein fast partner, om det er elskar eller kjærest.

Jan; du bør ta til deg det Mysan seier i det tredje innlegget sitt, det er mykje fornuftig der... Og om du tykkjer det er verre at ei dame har ein elskar enn at ho har ein kjærest så er jo det greit, men Mysan seier myjke fornuftig om det å møte nokon.

Lykke til :wink:

Skrevet

Blir vanskelig dette. Bor på ei lita bygd, og er vanskelig å treffe nye folk og i hvertfall treffe jenter. Kan ikke akuratt flytte heller? Nei...tror jeg helle bare lar være å tenke så altfor mye på det. Tror kaaskje jeg skal flytte ut etter at jeg har vært i militæret? bare 2 år til. Så kan jeg heller kanskje vurdere å prøve å snakke med folk da igjen.

Skrevet

Hehe, litt morsomt at du fikk denne tråden til å handle om deg, Jan! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...