Gå til innhold

disse elskerene deres.....

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg bare lurer på en ting.

Det virker som at de fleste av dere har erfart å ha ett par tre elskere ute i natten..

Det jeg lurer på er hvordan i alle dager dere klarer dette! Hvordan er det mulig å ha sex med en som dere ikke har varme følelser for?

Jeg mener sex er noe som hører til kjærligheten, og jeg blir litt forbauset over alle dere som kan ha sex så lett med forskjellige personer og overhodet ikke føle noe som helst? hva er sex for dere?

Sex er jo noe av det mest intime to personer deler, og jeg forstår bare ikke hvordan dere klarer å skille følelser og sex så lett!

Nå er jo ikke jeg singel lenger for jeg har verdens herligste kjæreste og han gir meg alt jeg trenger!!!

Men da jeg var singel hendte det jo at jeg traff en mann som jeg synes var attraktiv og sexy og ble kåt på, og hvis det var gjensidig så hendte det jo av og til at vi endte opp i senga... Hvis begge synes det var greit, hendte det også at vi hadde et forhold basert på sex, altså var elskere.Så svaret er: gjensidig tiltrekkelse og kåthet. Det er ikke alltis man vil ha en kjæreste, men vil ha et aktivt sexliv.

Men hvorfor spør du egentlig? Kan ikke folk få gjøre som de vil? At du ikke klarer å skille mellom sex og følelser, er helt greit for meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Explorer: Dette er ikke noe jeg har valgt å gjøre. Vet ikke hvorfor jeg har et slikt syn. Utenom dette synet så er jeg en helt oppegående sosial gutt. Som liker å treffe begge kameratene mine og være med dem, spiller sport, wakeboard. og kanskje avogtil gå ut på en klubb. Det er bare på dette området jeg er litt "anderledes".Og noen ganger skulle jeg faktisk ønske at jeg var mer "frigjordt" Men som sagt, jeg tror ikke dette er noe jeg har valgt...eller er det det? vet ikke.

Skrevet
Explorer: Dette er ikke noe jeg har valgt å gjøre. Vet ikke hvorfor jeg har et slikt syn. Utenom dette synet så er jeg en helt oppegående sosial gutt. Som liker å treffe begge kameratene mine og være med dem' date=' spiller sport, wakeboard. og kanskje avogtil gå ut på en klubb. Det er bare på dette området jeg er litt "anderledes".Og noen ganger skulle jeg faktisk ønske at jeg var mer "frigjordt" Men som sagt, jeg tror ikke dette er noe jeg har valgt...eller er det det? vet ikke.[/quote']

Kom deg ut og treff mer folk, få flere venner og dermed også litt videre horisont, så klarer du nok litt lettere å akseptere og respektere at andre har andre syn enn deg. Tror nok du er hjertelig velkommen på et treff, hvis du viser vilje til å prøve å godta andre slik de er. Treffer deg gjerne jeg, skjønt jeg er nok av de du ville slite mest med.....

Skrevet

Jeg mener jeg respekterer folk som har gått andre veier enn meg, beklager hvis jeg har kanskje gitt utrykk der for det. Jeg kan fint prate og være med folk som har hatt ons og sexpartnere. Men jeg kunne aldri vært sammen med en slik jente. lurte litt på om det har noe med at jeg aldri har omgått jenter. PÅ barneskole var jeg ike populær..surprise surprise!! der var det bare fotball som stod i hodet på meg alikevel. Så har jeg gått på yrkesskole med veldig få jenter og deretter på på mannsdominerte jobber. Har ikke mange kamerater og ingen venninder. kanskje det er litt utslagsgivende. Foretrekker ogaå teltturer for meg selv på fjellet enn å møte nye folk, da jeg er notorisk sjenert. Men jeg har gitt meg til jeg er 25 år, før jeg evt. ikke gidder mer.

Skrevet

Ok. Da har det nok vært en kombinasjon her av at du har uttrykt deg litt uklart og at folk har misforstått deg litt. Men helt seriøst, si fra hvis du vil treffe noen og ta en kaffe og bli litt kjent med nye folk. Jeg kan ikke snakke for andre, men tror nok det er mange som vil gi deg en sjanse og kanskje etterhvert bli en venn/venninne...Hva med å ta med deg kompisene dine på noen nye steder hvor dere ikke har vært før, og komme i snakk med noen jenter der?

Skrevet

men jan, dersom du ikke velger å ha denne holdningen, som tydeligvis skrenker mulighetene dine til å oppleve kjærlighet, hvorfor ikke prøve å se om du kan endre litt på dem istedenfor?

i første omgang kanskje bli kjent med ei jente, som venninde? ei som kanskje har hatt ett eller to ons. Bare sånn for å se hvordan de jentene er? Kanskje du begynner å like jentene som personer også? ikke bare for deres dydighet tidligere i livet?

om du VELGER å ende opp alene, pga at du ikke ønsker å gjøre noe med synet ditt, så er jo det ditt valg. synes du ikke det er ille, så er jo ikke det noe problem. Men dersom du virkelig ønsker å få deg en kjæreste, så kan det hende det er lønnsomt å se litt på deg selv først? :wink:

for som jeg sa tidligere, det er nok ikke alle jenter som har hatt ons eller elsker, men det kan nok være være at noen av dem som ikke har det, allikevel blir litt "skremt" av din holdning?

jeg sier ikke at du ikke respektere kvinner som har hatt seg, men du sier jo selv at du ikke kjenner til noen, har noen kvinnelige venner, da vet du jo fint lite om hva slags verdier og flotte mennesker de kan være?

og gi opp etter 25????

jeg har ikke funnet den mannen som har de egenskapene jeg kan leve med resten av livet, jeg er 30, og ikke fader om jeg har tenkt å gi opp!! :)

Skrevet

Uten at jeg skal få det til å høres helt umulig ut, så er jeg fra en liten plass, lite sjanse for å møte nye personer her i hvertfall. Alikevel så tør jeg ikke å prate med nye folk, spesielt jenter. De få gangene jeg har pratet med jenter så har det vært på internett. Så etter jeg fikk intetnet i fjor så har jeg faktisk blitt flinkere og pratet med en del mennesker, også jenter. Anyways..så tror jeg har sangt nok her nå. Ingen vits å dra dette lengre ut. Jeg har fått bekreftet det jeg ville.

Skrevet
Aline: Det var ikke å gi opp jakten på en jente mente

:-? kanskje du SERIØST burde søke hjelp!!! :(

Gjest trådstarteren
Skrevet

Det var nok noen som misforstod innlegget mitt eller at jeg har forklart meg litt dårlig!

Jeg lurte egentlig på hvordan dere klarer så lett og skille mellom sex og følelser!

Jeg har sikkert hatt ett par for mye ONS tidligere i livet mitt og jeg endet alltid opp med og få varme følelser for den andre,men nå virker det så lett! Mer som en sport!

Skrevet

Vi mennesker er forskjellige, noen klarer det, og noen klarer det ikke. Du får passe på å leve etter det som passer best for deg, men også respektere andres valg.

De fleste ønsker sikkert å være i et forhold før eller siden, men kanskje også å oppleve litt underveis før "den rette" dukker opp?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jan, jeg synes det er trist at du skal ha det sånn. Men du er faktisk ikke alene. Jeg er heller ikke religiøs på noen måte, men har de samme følelsene som deg, tro det eller ei.

Jeg er derimot redd for at jeg må ta til takke for en som har drevet rundt. Ofte ser jeg meg selv ende opp som Aurora i Amalie Skrams, forrådt!

Skrevet

siste gjest skriver -"Jeg er derimot redd for at jeg må ta til takke for en som har drevet rundt." du må da ikke det. Bra det finnes flere der ute. Selv om det er langt mellom dem.

Skrevet

Jeg tenker slik at det å "ha lyst på noen" også er en følelse, så da er det ikke sex UTEN følelser. LYST er noe man og føler. Og man kan føle LYST uten å være forelsket, så man er ergo ikke følelsesløs og kald om man følger sin LYST!

( :hoho: blir reint forvirra av mitt eget innlegg jeg gitt....håper noen skjønner hva jeg mener)

Gjest gjesteri
Skrevet

Jan, jeg vet ikke om du ser det samme som meg utfra svarene du har fått, men jeg kan se at du er i ferd med å gli inn i offerrollen, Aline bla. gjør bruk av de evige kvinnelige hersketeknikker med først å lirke ut av deg at du er en frustrert og forknytt gutt uten kontakt eller sjangs på jenter. Deretter får du rettledning i hvordan du skal forandre deg for at sjansene for å bli valgt skal bli større. Og til slutt en liten oppmuntring ala 'det finnes nok en som velger deg også tilslutt skal du se, bare vær blid og snill og gi ikke opp du gutten min.'

Og hva gjelder gode råd om forandring, så er det jo ikke ting som hårssveis eller klesstil du skal måtte endre for å komme i betraktning hos damene, neida det er endatil selve ditt moralske fundament, det er personligheten din, forhold som gjør deg til nettopp den du er du må skru om på for å komme inn i kategorien aktuell til å bli valgt. Spør deg selv om du skal finne deg i det! Hadde kvinner funnet seg i det?

Hvorfor tror du det er så viktig for damene at du respekterer at de puler rundt? Det burde jo være dem fullstedig likegyldig hva du måtte mene om saken, du er jo allikevel uaktuell som pulepartner, ikke sant? Jeg tror menn av din (og min) støpning trenger å få brakt en dose realisme i årene, istedenfor å dvele ved gamle romantiske forestillinger. Innse det, romantikken er død og begravet, du vil aldri være noe mer for en kvinne enn summen av det hun føler du kan bidra med for å øke hennes livsnytelse, velvære eller (gjerne ytre) suksess.

Dette er feminismens fundament, og dette er kvinner vokst opp med, de har det i blodet så og si; menn (og samfunnet forøvrig) er til for kvinners skyld, i en fase av livet skal hun (nærmest programfestet for å føle at hun får meg seg det hun har krav på) pule rundt med playerne og pulekongene. Blir det barn av det, står et helt apparat klar til å gi omsorg og betale oppfostringen, no problem.

Senere hen, er det du (og jeg ) som får en rolle, da ønsker hun en familie med en trygg og omsorgsfull far til barna, da er det viktig at du har en stødig inntekt og at du respekterer at hun har hatt en soleklar rett til å pule rundt, kom ikke en gang med skygge av tvil om det er dine egne kjødlige barn du driver og fostrer opp, det er nemlig respektløst! Jeg har en kompis (av vårt kaliber) som etter mange lange år hvor han hadde spart sin hengivenhet og sitt savn, endelig hadde funnet sin kvinne. Det holdt i noen uker, så ble hun gravid, og etter fødselen var det jamt slutt med elskoven, Hvorfor? Jo, forklarte hun, hun hadde allerede fått sin dose av spennende, lidenskaplig sex, den var unnagjort i tidligere ville år. Nå krevde hun respekt for at hun heller valgte fred og ro. At han hadde spart all sin hengivenhet til den han skulle dele resten av sitt liv med fikk bli hans eget private problem. Hun hadde da ikke valgt ham for hans sex-appeal.

Den ultimate feministdrøm vil være at kvinner flokker seg om alfahanner og lar enkelte utvalgte menn med seksuell tiltrekningskraft få ha mange kvinner gående. Du vil bli overrasket over hvor sterkt haremdrømmene sitter hos kvinner, å la seg bedekke av råe, hensynsløse elskovsmaskiner av noen menn for deretter å overlate avkommet til stødige omsorgsfulle reservefedre for oppfostring , er turnon fantasi for damene. Og vi er vel sant og si allerede langt på vei nådd vaginalnirvana?

Hvorfor er det slik?

Vel, det er nok instinkt, en sterk, egoistisk, hensynsløs pulemaskin av en alfahann (damenes omskriving av dette er den magiske egenskapen ’selvtillit’) gir sterke barn.

Hvordan kan damene få holde på å pule rundt med disse knulleheltene? Fordi den forknytte omsorgspappaen gladelig aksepterer at hun sitter og gulper sure oppstøt etter siste blowjob med haremskongen bare han får jukke litt på beinet hennes før han jages i seng.

Og du skal vær så god respektere det!

Skrevet

Yes...der var det aller siste håpet mitt vekk. Takk og farvel for meg.

Skrevet
Yes...der var det aller siste håpet mitt vekk. Takk og farvel for meg.

Jeg mener dette på beste måte, så ikke ta det ille opp: Hvorfor ikke lete etter en jente i kristne miljøer? De har jo stort sett de samme holdningen og verdiene som deg, og der vil du sikkert finne en del jenter som ikke har hatt ons og elskere. Lykke til!

Skrevet

Jeg har da mange venninder som aldri har hatt ons, selv om jeg har hatt flere. Ikke er de nødvendigvis kristne eller kjipe heller, det bare er ikke deres greie.

Skrevet

Jeg har aldri har hverken ONS eller noen elsker. Men synes det er trist hvis du skulle dumpe en jente fordi hun har hatt en ONs. Som flere har sagt så kan hun jo være en flott jente likevel.

Skrevet

Beklager, men jeg klarer liksom ikke å se på jan som helt voksen, jeg da.

Det er vel derfor også jeg er 23 år og aldri har rørt en jente i mitt liv.

:trøste:

Du skal se at du finner noen, du også. Og når du vet hva sex og følelser egentlig dreier seg om, er det enklere å forstå andres valg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...