Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Jeg bare lurer på en ting. Det virker som at de fleste av dere har erfart å ha ett par tre elskere ute i natten.. Det jeg lurer på er hvordan i alle dager dere klarer dette! Hvordan er det mulig å ha sex med en som dere ikke har varme følelser for? Jeg mener sex er noe som hører til kjærligheten, og jeg blir litt forbauset over alle dere som kan ha sex så lett med forskjellige personer og overhodet ikke føle noe som helst? hva er sex for dere? Sex er jo noe av det mest intime to personer deler, og jeg forstår bare ikke hvordan dere klarer å skille følelser og sex så lett!
Gjest bomba Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 har du noe med hvem andre har sex med så lenge det ikke angår deg?? hilsen elskerinnen.
Gjest Xavia Skrevet 11. november 2004 #3 Skrevet 11. november 2004 Jeg mener sex er noe som hører til kjærligheten' date= og jeg blir litt forbauset over alle dere som kan ha sex så lett med forskjellige personer og overhodet ikke føle noe som helst? Skjønner ikke at du er så forbauset jeg... Som du skriver så mener du en ting, andre mener noe annet. Åpne øynene for at din måte å tenke om sex på ikke er fasiten.
Gjest Gjesten Skrevet 11. november 2004 #4 Skrevet 11. november 2004 Vel, svaret er vel ganske enkelt (for meg i alle fall) at eg kan skilje sex og følelsar... Det er ein gymnastisk øvelse Og likevel har eg ikkje hatt sex med eit tosifra antal menn endå... Eg har ein elskar som eg har hatt ei stund, vi respekterar kvarandre, likar å vere saman, går på kino av og til og har fantastisk sex. Og for å vere heilt ærleg ser eg ingen grunn til å få meg kjæreste så lenge eg har han. Og han ser visst ingen grunn til å finne seg dame heller.
Gjest jan Skrevet 11. november 2004 #5 Skrevet 11. november 2004 trådstarter: jeg er helt 110% enig med deg. For meg virker det nesten som om det er blitt en helt vanlig ting å fly rundt og pule på mest mulig til alle tider. Og ja..før dere alle begynner å mase..jeg mener det samme for begge kjønn. Jeg mener sex er en vikitig ting, når man har funnet en man er glad i og velger å være sammen med denne personen, og ikke ha sex med den første noelunde oppgående personen som snakker til deg når du er ute på byen. Ons og slik lettvint sex er helt uakseptabelt. Så lavt vil jeg aldri synke.
teraliten Skrevet 11. november 2004 #6 Skrevet 11. november 2004 trådstarter: jeg er helt 110% enig med deg. For meg virker det nesten som om det er blitt en helt vanlig ting å fly rundt og pule på mest mulig til alle tider. Og ja..før dere alle begynner å mase..jeg mener det samme for begge kjønn. Jeg mener sex er en vikitig ting' date=' når man har funnet en man er glad i og velger å være sammen med denne personen, og ikke ha sex med den første noelunde oppgående personen som snakker til deg når du er ute på byen. Ons og slik lettvint sex er helt uakseptabelt. Så lavt vil jeg aldri synke.[/quote'] Mener du at single mennesker skal gå i tørke i flere år da? Det hadde i alle fall jeg aldri klart :oops:
Hu i Svingen Skrevet 11. november 2004 #7 Skrevet 11. november 2004 Hvordan det er mulig? Det er faktisk ikke slik at man ikke har noen følelser for en elsker, men følelsene behøver ikke være intens kjærlighet. Det holder lenge for meg at det er en person jeg liker godt, har det hyggelig med og at man kan gjøre andre ting sammen også. Det blir for meg et venneforhold med litt ekstra... Fysisk tiltrekning er ikke det samme som kjærlighet! Det finnes jo nok av eksempler på folk som lever sammen og er glad i/elsker hverandre, men hvor den ene eller begge har mistet lysten på sex? Det betyr jo ikke nødvendigvis at kjærligheten er borte? Når det er sagt er det jo ikke så uvanlig at folk forelsker seg i en elsker heller, og det kan jo være en ubehagelig situasjon dersom det ikke er gjensidig... Ergo: Man skal kjenne seg selv og være forberedt på at det ikke alltid går etter planen. Men så er det jo såpass hyggelig med disse elskerne at det kan være verdt å gå på en smell iblant... Men da må man altså tåle det!
Gjest jan Skrevet 11. november 2004 #8 Skrevet 11. november 2004 Taraliten: Du kan vel heller skaffe deg EN kjæreste du kan ha sex med, holdt på å si som alle andre. Men virker ikke som om det er flere enn meg å trådstarter som er slik. Klarer du det ikke,vel synd for deg. Du får heller springe rundt til de forskjellige knulle-kompisene dine du da. Og nåt du er singel så kan du vel heller bruke en dildo til å kose deg med? Jeg mener du er jo ikke ute etter følelser, så da kan vel en dildo gjøre samme nytten som en pule-kompis? kan ikke forstå hvordan dere kan drive rundt og pule med alle med to bein, så lenge det ikke er følelser med i spillet. håper inderlig at jeg ikke en dag møter en jente som har sprunget rundt og pult alle mennfolka hu har møtt..hu hadde ikke kommt inn i varmen hos meg, unsett hvor lenge siden det var og hvor mye hun "prøvde deg ut"
Hu i Svingen Skrevet 11. november 2004 #9 Skrevet 11. november 2004 Taraliten: Du kan vel heller skaffe deg EN kjæreste du kan ha sex med, holdt på å si som alle andre. Men virker ikke som om det er flere enn meg å trådstarter som er slik. Klarer du det ikke,vel synd for deg. Du får heller springe rundt til de forskjellige knulle-kompisene dine du da. Og nåt du er singel så kan du vel heller bruke en dildo til å kose deg med? Jeg mener du er jo ikke ute etter følelser, så da kan vel en dildo gjøre samme nytten som en pule-kompis? kan ikke forstå hvordan dere kan drive rundt og pule med alle med to bein, så lenge det ikke er følelser med i spillet. håper inderlig at jeg ikke en dag møter en jente som har sprunget rundt og pult alle mennfolka hu har møtt..hu hadde ikke kommt inn i varmen hos meg, unsett hvor lenge siden det var og hvor mye hun "prøvde deg ut" Stakkars deg!!!
Gjest jan Skrevet 11. november 2004 #10 Skrevet 11. november 2004 ja...det vet...det er faen ikke mange jenter som ikke har pult villt opp gjennnom hele ungdommen sin. Jeg vet jeg sliter på den måten..
teraliten Skrevet 11. november 2004 #11 Skrevet 11. november 2004 Taraliten: Du kan vel heller skaffe deg EN kjæreste du kan ha sex med' date=' holdt på å si som alle andre. Men virker ikke som om det er flere enn meg å trådstarter som er slik. Klarer du det ikke,vel synd for deg. Du får heller springe rundt til de forskjellige knulle-kompisene dine du da. [/quote'] Ja, jøss. Jeg har da aldri sagt jeg har knullekompiser, jeg? Når jeg har vært singel har jeg ikke løpt rundt med èn tanke i hodet..... Men det er jo likt kjekt med noen å kose med da.
Hu i Svingen Skrevet 11. november 2004 #12 Skrevet 11. november 2004 Til slutt; hvem vil vel inn i varmen din? Tror det er slutt på barføtte jomfruer med blonde fletter som venter på deg med middagen klar.... Mohahaha!
Gjest jan Skrevet 11. november 2004 #13 Skrevet 11. november 2004 Ja..jeg er fullt klar over det det er få slike jenter igjen der ute. Men jeg har god til til å vente jeg. Har jeg ventet så lenge, kan jeg da vente enda litt lengre. Og hva ler dere av. Er det så skmfullt å ønske seg ei slik ei. Jeg ønsker meg ikke ei jomfru. Har ikke noe i mot erfarene jenter jeg. Man kan da skaffe seg erfaring gjennom faste kjærester. Så "hu i svingen" du kan bare ta den hule latteren din å komme deg tilbake til hulen din. Finn noen andre å la av..di kjærring
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2004 #14 Skrevet 12. november 2004 Taraliten: Du kan vel heller skaffe deg EN kjæreste du kan ha sex med' date=' holdt på å si som alle andre. [/quote'] Kanskje hun ikke ønsker en kjæreste?? Skal hun da være uærlig og påta seg en falsk forelsket maske, og innlede ett kjæresteforhold til en som (mest sannsynligvis) tror at det kan ende opp med hus, volvo og barn???,..... Hvorfor ikke korte ned på ventinga, og ta deg en tur til Thailand slik andre menn med samme syn på vestlige, frigjorte kvinner,.......
Hu i Svingen Skrevet 12. november 2004 #15 Skrevet 12. november 2004 Ja..jeg er fullt klar over det det er få slike jenter igjen der ute. Men jeg har god til til å vente jeg. Har jeg ventet så lenge' date=' kan jeg da vente enda litt lengre. Og hva ler dere av. Er det så skmfullt å ønske seg ei slik ei. Jeg ønsker meg ikke ei jomfru. Har ikke noe i mot erfarene jenter jeg. Man kan da skaffe seg erfaring gjennom faste kjærester. Så "hu i svingen" du kan bare ta den hule latteren din å komme deg tilbake til hulen din. Finn noen andre å la av..di kjærring[/quote'] Hvorfor det når du er akkurat passe latterlig???
Laban Skrevet 12. november 2004 #16 Skrevet 12. november 2004 Knegg... Beste jeg har lest på lenge. Slenger på noen så blir jeg kanskje kalt kjerring jeg også...
Gjest jan Skrevet 12. november 2004 #17 Skrevet 12. november 2004 må jeg virkelig til utlandet for å finne ei jente som ikke har pult rundt seg hele ungdomms tiden? Jeg har jo alltid visst at det ble vanskelig å finne ei jente som passet innefor mine ønsker. Aller helst ville jeg nok foretrukket en norsk jente. men siden eller er oppbrukte horer så må jeg vel ta turen utelands da.
Gjest Jan Skrevet 12. november 2004 #18 Skrevet 12. november 2004 clea: jævlig greit når du bare leser det du selv vil..sågdu hadde sitert noe jeg sa og så bad du meg dra til utlandet. Hvis du hadde lest litt lengre ned så ser du at jeg skriver "Har ikke noe i mot erfarene jenter jeg. Man kan da skaffe seg erfaring gjennom faste kjærester" ER ikke dette en "vestlig, frigjorte kvinne"? eller må hun hatt et par titalls ons også og et par "elskere" også før hun blir det? ER det så veldig unormalt å ønske å bli sammen med en jente som bare har erfaring gjennom faste partnere/kjærester og ikke gjennom ops og knulle-kompiser? Hvis jeg er helt vekker her, og det ikke finnes flere slike jenter igjen så, ser jeg veldig dystert på fremtiden jeg har i møte. Og du "huisavingen" jeg prøver ikke på noe vis å være morsom eller letterlig. Greit nok du synes det, men du kan holde det for deg selv.
Hu i Svingen Skrevet 12. november 2004 #19 Skrevet 12. november 2004 Hvis du hadde lest litt lengre ned så ser du at jeg skriver "Har ikke noe i mot erfarene jenter jeg. Man kan da skaffe seg erfaring gjennom faste kjærester" ER ikke dette en "vestlig, frigjorte kvinne"? eller må hun hatt et par titalls ons også og et par "elskere" også før hun blir det? ER det så veldig unormalt å ønske å bli sammen med en jente som bare har erfaring gjennom faste partnere/kjærester og ikke gjennom ops og knulle-kompiser? ... Og du "huisavingen" jeg prøver ikke på noe vis å være morsom eller letterlig. Greit nok du synes det, men du kan holde det for deg selv. De færreste "vestlige, frigjorte kvinner" er særlig interessert i trangsynte og fordømmende menn som absolutt skal mene noe om dem. Hvem tror du at du er liksom? Og nei, jeg trenger ikke holde det for meg selv at jeg synes du er latterlig, så lenge du poster dine meninger på et offentlig forum. Når du snakker nedsettende om meg og jenter som meg, så må jeg vel i svarte hæl***e få svare på tiltale?
Donnie Darko Skrevet 12. november 2004 #20 Skrevet 12. november 2004 Jan: Dine meninger går ikke helt overens med virkeligheten. Hvis du møter ei fantastisk jente som har hatt et par ons og levd livet ellers men som fortsatt er ei flott jente med sunne og gode verdier. Hva da? hvis du får en slags aversjon pga hennes fortid da er det deg det er noe galt med og ikke hun! Hvis du setter opp slike strenge krav til en fremtidig partner så tror jeg du vil bli meget skuffet. Om du ikke takler og ha noen ons eller elskere så er det ikke dermed sagt at dine holdninger representerer noe som er fornuftig og bra for alle andre. Og forresten så tapte du diskusjonen da du kalte Huisvingen for ei kjerring..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå