Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er en gutt på 25 som vil finne ut av om det er noen eldre jenter som ville date en gutt på 25 og eventuelt hvordan type forhold ? Finnes det eventuelt noen bra sider/ grupper der man kan finne eldre single ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er du ute etter? Seriøst forhold, eller sex? Og hvor mye eldre ønsker du at de skal være.

Vet om flere par, hvor mannen er en del eldre enn kvinnen. Og finnes ikke egne nettdating sider for dette.

Anonymkode: 542ba...5ff

Skrevet

Hva mener vi?

Anonymkode: 4fb42...f76

Skrevet

Tja, det spørs jo litt hvor mye eldre... Min erfaring er at når kvinner nærmer seg 40 og er single, da begynner de å vurdere litt yngre menn enn de kanskje har gjort før... Sånn er det med mine venninner i alle fall ☺️ Selv hadde jeg vært skeptisk til om en på 25 hadde noe til felles med meg.... Pluss at jeg fort kunne følt meg "gammel" ihvertfall kroppslig 😬 Selv om jeg er meget veltrent fornøyd med kroppen min ellers.. 

Anonymkode: 5252f...d35

Skrevet

Tenker på 35 - 45 vil se om det er mulig med forhold. Og om noen har erfaring og veit om det vil funke eller ikke.

Skrevet
Den 15.8.2016 at 8.09, AnonymBruker skrev:

Tja, det spørs jo litt hvor mye eldre... Min erfaring er at når kvinner nærmer seg 40 og er single, da begynner de å vurdere litt yngre menn enn de kanskje har gjort før... Sånn er det med mine venninner i alle fall ☺️ Selv hadde jeg vært skeptisk til om en på 25 hadde noe til felles med meg.... Pluss at jeg fort kunne følt meg "gammel" ihvertfall kroppslig 😬 Selv om jeg er meget veltrent fornøyd med kroppen min ellers.. 

Anonymkode: 5252f...d35

Jeg synes alle kvinner er vakre på sin måte. Og kunne gjerne blitt mere kjent med deg ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...