Gå til innhold

får aldri følelser lenger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man virkelig slutte å få følelser for noen etter tungt brudd hvor man ble ekstremt såret? dette er over 1 år siden og jeg er over det. var vondt lenge, men tenker ikke på eksen i det hele tatt lenger og bryr meg ikke om hva han driver med. 

har vært på mange fine dates med mange forskjellige flotte menn, men jeg får virkelig ingen sommerfugler eller noe av den slags noengang. før ville jeg falt for de med en gang, jeg har tidligere blitt betatt veldig fort.. men jeg blir virkelig ikke det lenger! 

har alltid hatt noen jeg har likt som jeg har vært mye med og blitt glad når de sender meldinger, men det har jeg ikke hatt etter jeg ble singel.. og det er utrolig kjipt, for jeg savner den følelsen så ekstremt mye. jeg har så lyst til å føle noe igjen, men det går virkelig ikke! 

drømmen min er å finne en, få barn en gang og alt det der. men akkurat nå føler jeg at jeg kommer til å være singel for alltid og aldri få det. 

Anonymkode: 5247c...e9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du beskriver. Har tenkt det kanskje er en slags beskyttelsesmekanisme eller at jeg faktisk ikke er klar for noen ny selv om det er lenge siden det ble slutt. Hvis jeg prøver å snakke med noen blir det bare halvveis fra min side, muligens småbetatt men det går alltid over og jeg orker liksom ikke fjase mer med dem. Jeg synes bare det blir tull da og at jeg leder dem ann. Ville mye heller hatt dem som guttevenner, det hadde gjort alt mye enklere. 

Anonymkode: 0b924...64d

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du ikke er så mye over han som du tror, men at du prøver å fortrenge det?

Evt en beskyttelsesmekanisme som en annen her var inne på, at du er redd for å bli såret...

Anonymkode: c3808...25d

• Liker 1
Skrevet

Kjenner meg igjen. Men jeg synes det er helt greit å ikke falle for alle som er sjarmerende uansett. Eneste gangene jeg synes det er surt, er når jeg er på date med noen eller dater noen som det ikke er i nærheten av gnist hos, da savner jeg og tenker tilbake på den gangen det var gnist og hvor jeg ble så forelsket i eksen.

Anonymkode: b27ca...ef6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du ikke er så mye over han som du tror, men at du prøver å fortrenge det?

Evt en beskyttelsesmekanisme som en annen her var inne på, at du er redd for å bli såret...

Anonymkode: c3808...25d

hehe, skjønner at du tenker det. men tro meg, jeg er veldig over eksen :) 

Anonymkode: 5247c...e9e

Skrevet

Jeg lover dere at dere kommer til å føle ekstra sterkt når "den dagen" kommer hvor du møter en som er "riktig" ;) Må bare møte den som får hjertet til å hoppe ekstra hakk først! 

Trodde jeg var ganske følelsesløs etter dårlig erfaring, men det stemmer ikke; nå er jeg så forelsket i et menneske som jeg aldri har vært. Tro meg..Kan det skje med meg, kan det skje med deg. Vedder inn en hundrings på bordet ;) 

Anonymkode: 8cb78...7f9

Skrevet

Har hatt det sånn, trodde jeg kom til å ende opp evig singel - Men det var feil! Ikke gi opp :) 

Anonymkode: dd333...998

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...