tussi680 Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Noen av dere som leser seriebøker her? Fra Capelen Damm f.eks? Sønnavind? Hvite hjerter? Julie? Osv.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, tussi680 skrev: Noen av dere som leser seriebøker her? Fra Capelen Damm f.eks? Sønnavind? Hvite hjerter? Julie? Osv. Rosehagen Breidablikk Ildkorset Anonymkode: e11ad...4fc
Byjenta! Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Lest mange. Alvestad, odelsjenta, der vinden hvisker, breidablikk, hjertets røst, losbarna, livsarven, perlemor, eikesdal, soloppgang, morshjerte, sunniva, polarnetter, arvesølv, skal begynne på thea og hvite hjerter. Doktorens døtre. Iallefall de
Gull vaffel Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 (endret) jeg har lest/leser mange havets datter, rimfrost, ulveøyne, ingebjørg olavsdatter, arvesynd, maria av svaneberg, sagaen om sunniva, fossefall, nye horisonter, sønnavind, morshjerte, perlemor, doktorens døtre, bare maja, emma og johannes og hvite hjerter. Endret 15. august 2016 av Gull vaffel
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Elsker serieromaner. Bryr meg null niks om at det ikke anses for å være stor og intellektuell litteratur. Jeg slapper av og koser meg når jeg leser serier, og det er det viktigste for meg. Akkurat nå abonnerer jeg på Morshjerte, Jordbærdamene og Soloppgang. Sistnevnte er min favoritt, med mystikk, spenning og drap. . Anonymkode: b5c9d...033 1
EvaLena Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 Jeg leser Sønnavind. Har også lest serien I krig og kjærlighet. Begge seriene fenget meg veldig pga temaene og at jeg er kjent på stedene de omhandler. Vurderer å begynne på Emma og Johannes, men får se det ann litt. Det er jo fra ett sted jeg ikke er kjent, så vet ikke om jeg klarer å leve meg inn i handlingen på samme måte.
tussi680 Skrevet 16. august 2016 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2016 Har mange seriebøker, , Hannah, Soloppgang, Doktorens døtre, Hjertets røst, Sønnavind, osv. osv. Den som kommer ut nå, Hvite hjerter, er slkikkelig fin, den skal det abonneres på. Er både ab. og kjøper i butikk de enkelte serier. Flere?
student86 Skrevet 17. august 2016 #8 Skrevet 17. august 2016 Har lest "Havets datter" for lenge siden, og den var bra. Jeg vurderte å abonnere på bokserier, for jeg likte godt f.eks. "Doktorens døtre." Men istedet for å abonnere har jeg begynt å kjøpe serieromaner på finn.no. Er snart ferdig med serien "Tre søstre" av Bente Pedersen. Har lært noe nytt også, bl.a. om Kongos grusomme historie (ikke hovedfokus i boken, og jeg ble overrasket over å finne noe slikt i en serieroman). Har kjøpt "Ildkorset" og "Jordmoren." Disse ligger bare på vent til å bli lest ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå