Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt en fin skolesekk i det siste? Vil gjerne ha en god en med bra støtte, men også helst se fin ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt den nye fjellräven sekken. Veldig stilig og komfortabel :)

Skrevet

Jeg synes at herschel har noen fine modeller og har en selv også. Den modellen jeg har er veldig simpel og klassisk samtidig som den har litt fine detaljer. 

Nå skal det sies at ikke alle (eller noen? er litt usikker her) har laptoplomme hvis det er viktig for deg. Jeg har egen laptoplomme og bruker den av og til helt uten også. 

Ellers er jeg veldig glad i størrelsen. Brukte en større sekk i fjor og synes det var litt styr da jeg egentlig ikke trengte det og i tillegg var det upraktisk. 

Anonymkode: f57a5...d16

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kjøpte en klassisk skinnsekk til datter i ungdomsskolen nettopp. Hun elsker den, og det gjør jo ikke noe at en av Skamjentene har lik, OG at den gir god støtte:

https://beckmann.no/produkt/skinnsekk-natur-30-liter/

Anonymkode: a3bb6...7df

Den gir ikke spesielt god støtte. Skal man bære noen kg bøker, matpakke, drikkeflaske, gymtøy osv. trenger man en sekk med bryststropp.

Anonymkode: a7ccd...d02

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den gir ikke spesielt god støtte. Skal man bære noen kg bøker, matpakke, drikkeflaske, gymtøy osv. trenger man en sekk med bryststropp.

Anonymkode: a7ccd...d02

selvfølgelig, men de skal ikke på fjelltur - de skal sykle et par kilometer til skolen. Jeg hadde helt lik som student, og den ga den støtten jeg trengte i hverdagen. Den er selvfølgelig ikke så bra som en ordentlig tursekk, men den har meis, og er vesentlig bedre enn alle motesekkene på markedet som ikke har meis. Eller skuldervesker som mange bruker.

Anonymkode: a3bb6...7df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...