AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Jeg har hatt en lysekrone over stuebordet i mange år. Har lenge ønsket meg en ny og litt enklere lampe. Syntes disse var ganske fine og enkle, og til en levelig pris: https://www.room21.no/no/artiklar/fl_y-taklampe-lysbla.html Hva synes dere? Og hvilken farge? Jeg tenkte kanskje lyseblå eller lysegrønn. Har ganske lite farger fra før, så det hadde vært hyggelig med litt farge i stua. Har liksom grå sofa, grå gardiner etc.. Eikegulv og teakmøbler. Men liker nok duse farger fremfor se sterkeste fargene. Tar også imot tips om lignende enkle lamper, gjerne med litt farger og ikke altfor dyre. Anonymkode: 6d939...edf
Strikkagenser Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Kjempefine! Og enig med deg ang fargevalg
Gjest Scorpio_ Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Kule! Lyseblå hadde nok blitt veldig fin til resten av interiøret ditt
Zienna Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Flott er den! En venninne har den i mellomblått, over kjøkkenbordet som står ved et vindu. Hadde den vært lys blå ville den gått i ett med himmelen utenfor.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 9 timer siden, zapp skrev: Jeg har den i hvit, kjempefornøyd 😄 Takk for svar alle sammen! Hvilken størrelse har du? Den lille eller den store? Anonymkode: 6d939...edf
MapleSirup Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 Jeg synes også den er kul. Motemessig så varer den lenge også. Det er jo en klassiker.
Viktualia Skrevet 16. august 2016 #8 Skrevet 16. august 2016 Den er fin. Jeg har noe lignende, og den må tørkes støv av ofte. Så det er lurt om den ikke henger så høyt.
zapp Skrevet 16. august 2016 #9 Skrevet 16. august 2016 Den 15. august 2016 at 22.13, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle sammen! Hvilken størrelse har du? Den lille eller den store? Anonymkode: 6d939...edf Jeg har den store over spisebordet 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå