Gå til innhold

Rare ting du tenner på?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen rare ting som tenner deg? 

Jeg har en ting for folk som er forkjølet. At de får en slik syk-stemme. Altså en forkjølelse, så får de en litt sånn "tett-nese" lyd på stemmen. På menn synes jeg det er sexy. 

Anonymkode: 77c41...84f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner sinnsykt når jenter går med trang hestehale, samtidig som håret ser litt vått ut (rett etter dusj foreksempel). Synes det er så sexy 😍😍☺️☺️

Skrevet
3 minutter siden, gjest_gutt23 skrev:

Jeg tenner sinnsykt når jenter går med trang hestehale, samtidig som håret ser litt vått ut (rett etter dusj foreksempel). Synes det er så sexy 😍😍☺️☺️

Hvordan ser en "trang hestehale" ut?

Anonymkode: 321e6...0ab

• Liker 7
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser en "trang hestehale" ut?

Når ALT håret ligger sånn stramt bakover og ender opp som hestehale. Som det her: hestehale2-762.762x427!.jpg

Og når det er vått i tilegg 😍😍😍😏😏

• Liker 1
Skrevet

Elsker armbåndsur på krafrige mannearmrt Aner ikke hvor det kommer fra. Liker altså når mannen min trener og har på pulsklokka av alle ting...

Anonymkode: 2cb70...6e4

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en ting for folk som er forkjølet. At de får en slik syk-stemme. Altså en forkjølelse, så får de en litt sånn "tett-nese" lyd på stemmen. På menn synes jeg det er sexy. 

Er det flere av oss? :hakeslepp: Jeg trodde det bare var meg.   :fnise:

Det er så utrolig sexy med forkjøla menn. Omsorgstrangen blir ganger med tusen. 😄

Skrevet
8 minutter siden, gjest_gutt23 skrev:

Når ALT håret ligger sånn stramt bakover og ender opp som hestehale. Som det her: hestehale2-762.762x427!.jpg

Og når det er vått i tilegg 😍😍😍😏😏

Ok. Stram hestehale, altså.

• Liker 9
Skrevet

Liker når jentene har små bryster. Og at de går med lue. 

Anonymkode: 6b5e7...6e1

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Stram hestehale, altså.

Haha. 😉😉 må passe på hva jeg skriver neste gang

Skrevet (endret)

Er vel ikke mange rare ting jeg tenner på (som jeg kommer på), men skriver uansett! 

• Når samboeren er kommet rett ut av dusjen, har en våt kropp og KUN et håndkle rundt livet. Jeg får ikke sett alt liksom... I like it! :hjertesmil: 
  • En svak duft av parfyme. Bare et hint... 
  • Hår som lukter godt... Spesielt mellomlangt, litt krøllete hår. Eller manbun og skjegg... Det eeer så sexy! 
  • "Arbeidshender". Gjerne litt skitten etter en arbeidsdag. Vet ikke hva det er med det... Jeg er så rar.
  • En stram rumpe. Trenger ikke forspill, jeg. Alt jeg trenger er en rumpe å ta på så er jeg i gang. 
  • Når en mann kan noe jeg ikke kan og lærer meg det. Hehe...
Endret av ispinne
  • Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, gjest_gutt23 skrev:

Haha. 😉😉 må passe på hva jeg skriver neste gang

:)

Skrevet

Ikke at det tilsynelatende er hverken uvanlig eller rart, men elsker å bli kvalt under samleie. Jentesex også, selv om jeg ikke anser meg som bifil

Anonymkode: 0f0c1...d40

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker også å bli kvalt litt under samleie gjerne samtidig som å bli dratt i hestehalen. Elsker hendene hans på kroppen min, bestemt. 

Anonymkode: 74089...921

• Liker 2
Skrevet

Ts her. Glemte å nevne, mørke stemmer. Det kribler i trusa når en mann prater og han har en skikkelig mørk stemme. Og "raspy voice" som det heter på Engelsk. 

• Liker 4
Skrevet

-At de slår meg i Trivial Pursuit

-Billiard lyder

-Når menn kan verdens samtlige hovedsteder på rams

-Skuldre, spesielt brede skuldre

Anonymkode: f0633...bcb

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

-At de slår meg i Trivial Pursuit

-Billiard lyder

-Når menn kan verdens samtlige hovedsteder på rams

-Skuldre, spesielt brede skuldre

Billiardlyder??? Tenner det deg?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Billiardlyder??? Tenner det deg?

Ja, det gir meg vibber om en bestemt fifty shades of grey scene og høres ut som en annen bestemt handling. 
Lydene må riktignok bli laget av noen jeg finner seksuelt attraktiv, kan ikke være hvem som helst. 

Skrevet

Å bli kvalt, spyttet på og slått. 

Høres merkelig ut, men blir sykt opphisset av det. Har kun følt det sånn med kjæresten min. 

Og PS! Hadde han gjort noe av det utenfor sex hadde jeg slått opp! 😂😂

Anonymkode: 2bbc7...6f9

Gjest Christina146
Skrevet

Sangen Renegades av X Ambassadors. :fnise:  Tenner på "whippene" som kommer i den..  

Sangen We Have It All av Pim Stones, den mørke stemmen er dritsexy! 

Skrevet
11 timer siden, gjest_gutt23 skrev:

Hestehale er hawt. Spesielt en som går litt høyt opp.

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

11 timer siden, Mippi skrev:

Er det flere av oss? :hakeslepp: Jeg trodde det bare var meg.   :fnise:

Det er så utrolig sexy med forkjøla menn. Omsorgstrangen blir ganger med tusen. 😄

Er det nå jeg skal nevne at jeg har skikkelig manneinfluensa?

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke at det tilsynelatende er hverken uvanlig eller rart, men elsker å bli kvalt under samleie. Jentesex også, selv om jeg ikke anser meg som bifil

Anonymkode: 0f0c1...d40

Kveling har vært en av mine største dragninger helt siden barndommen. Elsker lydene hun lager, bevegelsene, øynene...

Jeg tenner på nesten alt i denne vide verden.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...