aiba Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Jeg har kjøpt sex utallige ganger og så har jeg kjøpt amfetamin til andre. Ble aldri tatt. Kan jeg komme i fengsel hvis jeg melder meg selv eller får jeg bare bot eller blir det bare henlagt? Har litt lyst å ta straffa mi =)
Fru Uperfekt Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Du vil nok få en tilståelses dom, siden det er nakotika involvert må du nok trolig sone.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Du får neppe fengsel for dette, sannsynligvis tror de bare at du er gal. Eller har du bildebevis fra disse episodene? Anonymkode: 93e63...1a9 1
Nattsverm Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Du får kanskje en mildere straff om du melder deg selv enn at de tar deg, men du kommer nok i fengsel.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Når du skriver at du har kjøpt amfetamin, så mener du noen få brukerdoser per gang, ikke sant? I så fall får du ikke fengsel for hverken dopet eller sexkjøpet, bøter kan du selvfølgelig få, men det blir litt annerledes. Anonymkode: 93e63...1a9
aiba Skrevet 14. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du skriver at du har kjøpt amfetamin, så mener du noen få brukerdoser per gang, ikke sant? I så fall får du ikke fengsel for hverken dopet eller sexkjøpet, bøter kan du selvfølgelig få, men det blir litt annerledes. Anonymkode: 93e63...1a9 amfetaminkjøpet var en engangshendelse, jeg hadde fest hjemme og de andre var trøtte, mens jeg ville fortsette festinga fordi jeg ikke var trøtt, så jeg kjøpte dop til de.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 Hvorfor ønsker du egentlig å innrømme slike ting uansett? Anonymkode: e3714...be9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 2 minutter siden, aiba skrev: amfetaminkjøpet var en engangshendelse, jeg hadde fest hjemme og de andre var trøtte, mens jeg ville fortsette festinga fordi jeg ikke var trøtt, så jeg kjøpte dop til de. Hvilke mengder snakker vi her? I gram altså. Det skal være noen gram amfetamin/en god del tilfeller for at fengsel skal bli aktuelt. For øvrig synes jeg ikke du skal melde deg heller. Politi lider allerede av ressursmangel, hvis hver eneste person som har gjort småulovligheter skulle ha meldt seg, ville de hatt enda mindre tid til å etterforske den alvorlige kriminaliteten. Den dårlige samvittigheten din er straff nok. Slutt å betale for sex, ikke kjøp mer dop til vennene dine, gå videre med livet. Anonymkode: 93e63...1a9 4
aiba Skrevet 14. august 2016 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ønsker du egentlig å innrømme slike ting uansett? Anonymkode: e3714...be9 vet ikke, kanskje jeg begynne å bli manisk
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #10 Skrevet 14. august 2016 Det høres ganske spesielt ut at du ønsker å melde deg selv for dette. Særlig med tanke på at amfetaminepisoden var en enkelthendelse. Jeg tror du heller gjør lurt i å oppsøke fagkyndig hjelp dersom du sliter med dette i ettertid og føler at du trenger å legge dette bak deg. Anonymkode: a75ab...543 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #11 Skrevet 15. august 2016 15 timer siden, aiba skrev: Jeg har kjøpt sex utallige ganger og så har jeg kjøpt amfetamin til andre. Ble aldri tatt. Kan jeg komme i fengsel hvis jeg melder meg selv eller får jeg bare bot eller blir det bare henlagt? Har litt lyst å ta straffa mi =) har du blitt kristen og vil gjøre bot for alt det gale du har gjort? Anonymkode: 2cea4...b5b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #12 Skrevet 15. august 2016 20 timer siden, aiba skrev: vet ikke, kanskje jeg begynne å bli manisk Kanskje dette er ett tilfelle for psykiatrien, fremfor politi og kriminalomsorg. Anonymkode: e3714...be9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå