miss bs Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Noen her som har erfaring med mama mio produkter og hvor jeg kan få tak i disse billigst mulig? Er spesielt ute etter bodylotion for tør hud med tendenser til strekkmerker
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 åh.. har bare erfaring med brystvortekrem da. Kjøpte den på feelunique, for å lette på tørre brystvorter ved amme begynnelse. Synes den var bra, nøytral, veldig fett (som sånn krem skal være). Anonymkode: d667f...d23
Underhuden Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Jeg holder i disse dager på med et innlegg som omhandler produkter for gravide. Har nevnt Mama Mio ettersom jeg har hatt mange fornøyde kunder (i salong som fører merket), men har selv ingen erfaring med merket da jeg selv ikke har fått barn. Om noen har utfyllende beskrivelser av erfaringer med merket tar jeg det gjerne imot på PM, slik at jeg kan ta det med i innlegget, og jeg kan selvsagt bruke ditt navn i bloggen om du ønsker det. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå