Gå til innhold

Buss fra lier til Kongsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg skal ta buss fra Lier til Kongsberg, stopper bussen ved Kongsberg stasjon? :) Må jeg bytte buss? Og hva er prisen eventuelt? 

Jeg har prøvd å google det!

Anonymkode: 22193...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ikke buss direkte fra Lier til Kongsberg.  Du må bytte i Drammen.  Personlig hadde jeg foretrukket å ta toget videre fra Drammen og når jeg legger inn reise fra Lierbyen til Kongsberg på Brakar.no er det det de kommer opp med også.

http://www.brakar.no/reiseplanlegger?from_location=6260994&from_name=Lierbyen%20bussterminal&is_after=true&time=150820160800&to_location=1000023715&to_name=Kongsberg%20(område)

Ta bussen til Drammen bussstasjon og toget videre.  Om du absolutt vil ta buss hele veien tar du bussen til Torget Vest og bytter til TimesEkspressen der.

Skrevet
20 timer siden, Christiane_W skrev:

Det går ikke buss direkte fra Lier til Kongsberg.  Du må bytte i Drammen.  Personlig hadde jeg foretrukket å ta toget videre fra Drammen og når jeg legger inn reise fra Lierbyen til Kongsberg på Brakar.no er det det de kommer opp med også.

http://www.brakar.no/reiseplanlegger?from_location=6260994&from_name=Lierbyen%20bussterminal&is_after=true&time=150820160800&to_location=1000023715&to_name=Kongsberg%20(område)

Ta bussen til Drammen bussstasjon og toget videre.  Om du absolutt vil ta buss hele veien tar du bussen til Torget Vest og bytter til TimesEkspressen der.

Da tar jeg buss til Drammen busstasjon og til Kongsberg.

Hva tror du dette blir frem og tilbake? Er 300 kr nok til voksenbillett? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Da tar jeg buss til Drammen busstasjon og tog til Kongsberg.

Hva tror du dette blir frem og tilbake? Er 300 kr nok til voksenbillett? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...