AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Det er en film som jeg har tenkt på i mange, mange år. Hadde den på VHS som liten. Jeg er 25 år, om det har noe å si. Det jeg husker er. Animasjonsfilm. Tror alle skapningene var snakkende dyr. Det var en storm med regn og torden. De bygde et fly av kvister og blader. Husker at vingene var av hullete (?) blader. Noen som kan huske hva den het? Anonymkode: 7cb49...941
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 45 minutter siden, Berentsens skrev: Råsjanser på denne: Ser dessverre ikke kjent ut. ts Anonymkode: 7cb49...941
LadyGirl Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Redningspatruljen? Vet de hadde ett fly og kan godt tenkes de en gang var i en nødsituasjon der de lagde fly av kvister å blader... og hva med Bernard og bianca? Husker du hvilke dyr det var snakk om, og om det var serie eller film? spesiell handling? 1
jupiter_c Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 litt mer informasjon hadde vært greit ja
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 3 minutter siden, LadyGirl skrev: Redningspatruljen? Vet de hadde ett fly og kan godt tenkes de en gang var i en nødsituasjon der de lagde fly av kvister å blader... og hva med Bernard og bianca? Husker du hvilke dyr det var snakk om, og om det var serie eller film? spesiell handling? Ikke noe av dem tror jeg. Husker bare det var animasjon og dyr. I skogen, storm og et fly som prøvde å ta av i stormen. Men så krasjet den! Nå kom jeg på det. Ikke at det kanskje hjelper så mye... Jeg blir gal. Har tenkt på denne filmen i så mange år. ts Anonymkode: 7cb49...941
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 6 minutter siden, bopera skrev: http://m.imdb.com/title/tt0107745/ JAAAAAA!!!!!!!!! Den er det! kjenner igjen bilde Nå husker jeg plutselig alt. Jeg så den filmen så mange ganger Mot slutten er den stormen jeg snakket om. Ts Anonymkode: 7cb49...941 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #9 Skrevet 14. august 2016 Og jeg fant filmen på nett!! Gjett hvem som skal se den da. MEG! ts Anonymkode: 7cb49...941 4
bopera Skrevet 14. august 2016 #10 Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: JAAAAAA!!!!!!!!! Den er det! kjenner igjen bilde Nå husker jeg plutselig alt. Jeg så den filmen så mange ganger Mot slutten er den stormen jeg snakket om. Ts Anonymkode: 7cb49...941 Så bra!!! 😊👍🏻 Det er så frustrerende å ikke finne ut av slikt! Jeg husker moren min lånte en versjon av Snøhvit til meg en gang jeg var syk som liten, og nå har jeg sett alle filmatiseringer jeg finner av det eventyret, men jeg finner ikke akkurat den. Så fint at jeg kunne hjelpe deg😊 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #11 Skrevet 14. august 2016 31 minutter siden, bopera skrev: Så bra!!! 😊👍🏻 Det er så frustrerende å ikke finne ut av slikt! Jeg husker moren min lånte en versjon av Snøhvit til meg en gang jeg var syk som liten, og nå har jeg sett alle filmatiseringer jeg finner av det eventyret, men jeg finner ikke akkurat den. Så fint at jeg kunne hjelpe deg😊 Husker du hvordan coveret så ut? https://www.google.no/search?q=snow+white+and+the+seven+dwarfs&newwindow=1&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi6z-GH68HOAhUE8ywKHfZiAOgQ_AUIBigB#newwindow=1&tbm=isch&q=snow+white+and+the+seven+dwarfs+VHS&imgrc=gyK45Rq5VCB0XM%3A Anonymkode: 7cb49...941
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #12 Skrevet 14. august 2016 33 minutter siden, bopera skrev: Så bra!!! 😊👍🏻 Det er så frustrerende å ikke finne ut av slikt! Jeg husker moren min lånte en versjon av Snøhvit til meg en gang jeg var syk som liten, og nå har jeg sett alle filmatiseringer jeg finner av det eventyret, men jeg finner ikke akkurat den. Så fint at jeg kunne hjelpe deg😊 Den har vist blitt gitt ut flere ganger. 1952, 1958, 1967, 1975, 1983, 1987, 1993 and 1997, i følge wikipedia. https://en.wikipedia.org/wiki/Snow_White_and_the_Seven_Dwarfs_(1937_film)#Release Finner et par på youtube. Så du kan søke på "snow white + årstall" på youtube og se hva du får opp. Anonymkode: 7cb49...941
Makkverket Skrevet 14. august 2016 #13 Skrevet 14. august 2016 1 time siden, bopera skrev: Så bra!!! 😊👍🏻 Det er så frustrerende å ikke finne ut av slikt! Jeg husker moren min lånte en versjon av Snøhvit til meg en gang jeg var syk som liten, og nå har jeg sett alle filmatiseringer jeg finner av det eventyret, men jeg finner ikke akkurat den. Så fint at jeg kunne hjelpe deg😊 Kan det ha vært Pickwick sin versjon du så? Jeg hadde nemlig Askepott, og eeeelsket den. Skikkelig superbillig animasjon, liksom tegnefilmens First Price Fant den på engelsk her: http://www.dailymotion.com/video/x3eg8hk
ispinne Skrevet 15. august 2016 #14 Skrevet 15. august 2016 Ååå, jeg husker alle disse filmene! Jeg har begynt på animasjonsfilm-maraton selv, med filmer jeg så da jeg var barn. Har nå sett askepott og tornerose (de eldste filmene), og leter etter Hans og Grete. Jeg elsket den filmen, men den er ikke å finne. Hadde den på VHS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå