AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Aner ikke hva sjansene er til å få noe respons på dette, men nå har jeg gått og hatt en film i bakhodet lenge så får bare prøve lykken. Jeg leter etter en film jeg så da den gikk på TV her i Norge en gang på 90-tallet (tipper midten/slutten). Om filmen er fra 90-tallet er jeg usikker, men tipper et sted mellom 70-tallet og 1999. Det er en amerikansk film og handlingen dreier seg om en kjærlighetshistorie mann og kvinne (barndomsvenner?) forelsker seg og innleder et forhold. Jeg føler meg rimelig sikker på at det er en fortelling om klasseskille - tror kanskje at jentas familie ikke godtar gutten eller noe. Forholdet er hemmelig men blir etter hvert avslørt og det er en del intriger mellom jenta og familien. Jeg tror også at filmen inneholder en scene hvor de to møtes på stranden og har en rendezvous, mulig at de har sex der. Ellers husker jeg lite om filmen og kan ha misforstått detaljene så vil gjerne ha tips om filmer som ikke nødvendigvis inneholder alt det jeg har skrevet. Jeg fikk en følelse av at handlingen kan ha foregått i sørstatene, men her er jeg veldig usikker. TIPS? Anonymkode: 5e39d...18d
Gjest Mattie16 Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Tar en wild guess her: Åndenes hus? Men handlingen skal være fra Chile.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 8 minutter siden, tina33 skrev: Tar en wild guess her: Åndenes hus? Men handlingen skal være fra Chile. Wow, takk! Jeg tror faktisk at det er den! Så traileren nå og der er det en del scener som ser veldig like ut de få jeg husker! :D At jeg kunne ta feil av søstatene og Chile Sant nok så var jeg 7-8 år gammel da jeg så den, men det var jo nesten? haha Tusen takk! :D Anonymkode: 5e39d...18d
Gjest Mattie16 Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Så bra!😄 Fikk det for meg når du skrev de hadde sex på stranden, husker den scenen godt og alt dramaet rundt! Elsker filmen selv og har sett den mange ganger😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå