AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Dette oppfattes nok av veldig mange som et merkelig spørsmål. Men jeg er usikker på hva som regnes som voldtekt og ikke. For min egen del må jeg konkludere for å komme meg videre (det er drøyt 3 år siden), eventuelt for å tørre å søke hjelp hos en profesjonell. Situasjonen er som følger: Jeg og bestevenninnen min hadde akkurat fylt 19 år, hadde akkurat gått ut av videregående og dro på vår første sydentur helt alene. Nærmere bestemt til Side i Tyrkia. Vi er begge to stille, forsiktige jenter, så det var absolutt ingen partytur. Bare sol, bad, kos og avslapping. Jeg var singel, og var vel ikke alltid like avvisende når jeg fikk smigrende oppmerksomhet. Jeg syntes det bare var gøy, men flørtet vel heller ikke direkte tilbake. Til det var jeg for sjenert og uinteressert. Men da vi spiste middag på en restaurant en kveld, var det en av servitørene som fanget oppmerksomheten min. Det skjedde ikke noe spesielt, men han ba allikevel med meg og venninnen min ut på en drink. Som sagt, så gjort. Vi tok en drink på et utested, hadde det hyggelig og dro hvert til vårt. Vi hadde blitt venner på Facebook i løpet av kvelden, og i løpet av natten samt dagen etter mottok jeg en hel haug med smigrende ord fra denne unge mannen (han mente selv han var 21, men både jeg og venninnen min tror han heller var i midten/slutten av tjueårene). Det var så mye og overdådig at jeg "lekte med" og svarte noe flørtende tilbake, men var samtidig veldig tilbakeholden. Vi dro tilbake til samme restaurant kvelden etter. Denne gangen fikk vi et bord som var pyntet spesielt for oss, litt avsidesliggende i restauranten. Under måltidet kom han flere ganger og satte seg ned hos oss. Flere ganger kastet han seg over meg som et rovdyr, masse spytt og tunge. Jeg ble like forskrekket hver gang, men for å ikke lage oppstyr, kysset jeg tilbake som best jeg kunne. Da vi var ferdig med å spise fikk vi en drink hver, "på huset", selvfølgelig. Lang historie kort: Jeg og Mr. Tyrkia sendte venninnen min avgårde med taxi tilbake til hotellet (i ettertid har vi lurt på hva som var i drinkene, for ingen av oss ble fulle, knapt nok bedugget) mens jeg ble igjen. Stikk i strid med hva vi hadde lovet oss selv og foreldrene våre. Vi fikk knapt satt oss ned ved et bord før han hev seg over meg igjen. Denne gangen stakk han også hånden ned i kjolen min og klådde på puppene mine. Jeg rev vekk hånden hans to-tre ganger, men da han ikke ga seg, reiste jeg meg opp og begynte å gå. Han kom etter, ba om unnskyldning og lurte på om vi skulle gå en tur. Naiv som jeg var (det MÅ ha vært drinken, jeg er egentlig ikke sånn), gikk jeg med på det. Vi gikk innom en butikk hvor han kjøpte RedBull og sjokolade før han tok meg med ut i en sanddyne med masse gamle ruiner. Helt sikkert vakkert og fascinerende på dagtid, men alle vet hvor mørkt det blir i sørlige land om natten. Bare månen lyste opp. Vi satte oss ned i sanden, han tilbydde meg både RedBull og sjokolade, men jeg var alt for kvalm og redd til å ville ha noe som helst. Nå ville jeg bare hjem. Nok en gang hev han seg over meg, dyttet meg mykt, men bestemt, ned i i sanden og klådde. Jeg dyttet han av meg et par ganger før jeg nok en gang reiste meg opp og gikk. Han kom etter og vi gikk tilbake til restauranten. Der følte jeg meg nå på en måte "trygg". Jeg visste hvor jeg var, og jeg trodde han hadde tatt hintet. Men nei. Nok en gang kjørte han på. Hender og tunge over alt. Nå begynte jeg å miste motet, og da han dro meg med inn i et "smug" mellom to av restaurantens bygninger og la meg ned på en stabel av sofaputer, tenkte jeg at jeg fikk la det stå til, så overlevde jeg kanskje i det minste. Jeg var ikke bare singel, jeg var jomfru også. Og jeg var tørrere enn et sandpapir nedentil, jeg var livredd. Det var mildt sagt vondt, men av en eller annen merkelig grunn fikk han noe ut av det og ble ferdig i løpet av relativt kort tid. Ikke lenge etter satt jeg i en taxi på vei hjem. Kjolen min var full av blodflekker, og underlivet verket noe helt forferdelig. Men jeg var bare glad for å ha overlevd. I flere uker etterpå bombarderte han meg med kjærlighetsmeldinger. "Høflig" som jeg var svarte jeg "takk" på et vis, men måtte til slutt blokke han. Den første tiden var jeg "likegyldig" til hva jeg hadde opplevd, var bare glad jeg verken var gravid eller full av andre ulumskheter. Det er først senere det har begynt å plage meg hva jeg var med på. Fikk meg kjæreste et snaut år etter dette skjedde, og i starten fikk jeg noen "anfall" da han og jeg hadde sex. Stakkaren ble jo helt fortvilet når han oppdaget at tårene rant på meg under akten, men han har virkelig vært helt fantastisk omsorgsfull, forståelsesfull og støttende etter at han fikk vite (i svært grove trekk) hva jeg har vært gjennom. Men du som har lest historien så å si i detalj; var dette en voldtekt, eller la jeg opp til det selv? Anonymkode: 5bc5f...f8e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Du ble voldtatt. Anonymkode: e3712...f00
Teddi Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Du sa nei og prøvde å få han unna deg flere ganger. Han tok ikke nei for et nei, han fortsatte selv om han tydelig visste at du ikke var interessert. Du ble dessverre voldtatt. For en forferdelig situasjon du var i, og vit at du gjorde det du trodde var det tryggeste for deg. Veldig mange jenter ville gjort akkurat det samme. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå