Gå til innhold

hvor lang tid bruker du på badet før en date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Har et litt merkelig spørsmål kanskje, men lurer på hvor lang tid du bruker på dusjing, sminke, hår og gjøre deg klar før en date? Jeg føler liksom at jeg må dusje, vaske håret, føne håret og ta på ny sminke før jeg skal på en date (samme om det er 1, 2 eller 5 date) og bruker til sammen 2 timer på alt til jeg er klar for å gå ut døra. dette gjør jo at det blir sykt stress å møte noen etter jobb i hverdagen (hjemme 1730 og klar 1930 først) og jeg lurer på om min rutine er helt klin kokos? Bruker jeg veldig lang tid på dette i forhold til andre, og hva bruker dere av tid? 

Anonymkode: 637df...9db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager før date:

-Peeling av kropp + bodylotion (15 minutter)

-Peeling av ansikt,hals og decollete + en god fuktighetsgivende maske (30 minutter)

-Bleking av tenner (30 minnutter)

-Helvoksing av kropp,evt.bart (30 minutter)

-Farging av øyenbryn (10 minutter)

Dagen før date:

-Påføring av selvbruningskrem (10 minutter)

-Ny runde med tannbleking (30 minutter)

-Vask og kuring av håret (30 minutter)

-Stell av negler og evt. føtter (10 minutter)

Dagen jeg skal på date:

-Dusjing (10 minutter)

-Sminking (30 minutter)

-Evt en ny runde med tannbleking (10 minutter)

Dette kan virke veldig mye,men ved å ta endel forberedelser dagen før sparer jeg mye tid og føler meg fresh. Det er f.eks. mye styr å begynne å lakke negler eller vaske hår etter jobb og resultatet blir ofte ikke bra.Er jo ikke sikkert du trenger like mye forberedelser som meg da,men jeg er bleik som et lik til vanlig og synes jeg ser freshere ut med selvbruning (orker dog ikke bruke det til hverdags).

Anonymkode: 4cecb...ce7

• Liker 5
Skrevet

Gjør det samme som deg,men klarer fint å bruke 40 min, skal jeg tørke håret og rette det ut, så går det ca.1 time..men ikke mer:) skjønner ikke at en trenger 2 timer på og skulle stelle seg, det har jeg aldri gjort,og kommer nok aldri til å bruke heller:) 

Skrevet

Jeg synes ikke du bruker så veldig lang tid.Jeg bruker ikke så mye sminke,men liker å ta meg god tid og koser meg når jeg pynter meg før en date.Da går det fort 1,5-2 timer.

Det er stressende hvis man skal rett på date etter jobb.Noen ganger har jeg gjort meg klar på 30 minutter i garderoben på jobb.Har tannbørste og deo i garderobeskapet og tar på litt mascara og parfyme.Hvis jeg skal rett på date etter jobb foretrekker jeg å starte arbeidsdagen nesten uten sminke.Da blir det mye enklere å legge en kveldsmakeup før daten,enn å skulle fjerne restene fra dagens sminke og påføre ny.

Skrevet

Bruker en halvtime, maks. For min del er det viktig at jeg ser ut slik jeg gjør til vanlig, ingen grunn til å lure ham til å tro at jeg er brunere eller bruker mer sminke enn jeg egentlig gjør.

Anonymkode: b739a...abd

Skrevet

Hvis det er første date. Nøyaktig 53 minutter. 

Andre date. 47 minutter. 

Så er det stabilt 34 minutter de neste datene. 

Til sammenligning bruker jeg 21 minutter når jeg ikke skal på date. 

Bruker klokke med alarm så jeg ikke skal overstige disse tidene. 

Anonymkode: 527b0...c18

• Liker 4
Skrevet

Dusjer i ti minutter, børster håret og kler på meg. Dater jeg etter jobb drar jeg rett fra jobb, passer på å ikke ha slackeklær den dagen. Sminke bruker jeg aldri. 

Anonymkode: 840a2...816

• Liker 1
Skrevet

Jeg fresher opp sminken og skifter klær. Jeg har ikke en fysisk krevende jobb, så trenger ingen dusj. Jeg bruker den tiden jeg har til rådighet, vanligvis 30 min. 

Anonymkode: 2d12b...28b

Skrevet

Haha jøsses. Jeg barberere meg litt hver dag så det er aldri noe problem. Peeling når jeg har tid. Så slikt er liksom alltid i boks. Greit å kunne gå på spontan date. 

Det viktigste i mine øyne er at man er ren og lukter godt. Mye sminke bruker jeg aldri. Og det får jeg også veldig mye skryt for. Alle menn sier det er så godt å se en som er naturlig sminket. Har aldri rettet ut håret heller. Jeg er sjarmerende bustete uansett. Noe en del menn synes er sexy, siden jeg får litt bed room look. Har fall i håret.

Klærne mine er også alltid rene så det er aldri noe problem å ta en date spontant. Jeg har tannbørste på jobben og det er noe jeg må gjøre før en date. Uansett hva jeg gjør må jeg faktisk pusse tenna først :P 

Anonymkode: 6461b...ce3

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

2 dager før date:

-Peeling av ansikt,hals og decollete + en god fuktighetsgivende maske (30 minutter)

Dagen før date:

Dagen jeg skal på date:

-Dusjing (10 minutter)

-Sminking (30 minutter)

Dette kan virke veldig mye,men ved å ta endel forberedelser dagen før sparer jeg mye tid og føler meg fresh. Det er f.eks. mye styr å begynne å lakke negler eller vaske hår etter jobb og resultatet blir ofte ikke bra.Er jo ikke sikkert du trenger like mye forberedelser som meg da,men jeg er bleik som et lik til vanlig og synes jeg ser freshere ut med selvbruning (orker dog ikke bruke det til hverdags).

Jeg tenker på hvor mye penger du kaster bort på behandlinger som faktisk ikke virker. 

Anonymkode: 6a26f...cb1

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha jøsses. Jeg barberere meg litt hver dag så det er aldri noe problem. Peeling når jeg har tid. Så slikt er liksom alltid i boks. Greit å kunne gå på spontan date. 

Det viktigste i mine øyne er at man er ren og lukter godt. Mye sminke bruker jeg aldri. Og det får jeg også veldig mye skryt for. Alle menn sier det er så godt å se en som er naturlig sminket. Har aldri rettet ut håret heller. Jeg er sjarmerende bustete uansett. Noe en del menn synes er sexy, siden jeg får litt bed room look. Har fall i håret.

Klærne mine er også alltid rene så det er aldri noe problem å ta en date spontant. Jeg har tannbørste på jobben og det er noe jeg må gjøre før en date. Uansett hva jeg gjør må jeg faktisk pusse tenna først :P 

Huff skyr menn som driver med "komplimentere en dame ved å indirekte rakke ned på andre damer" greier som pesten. Så utrolig kleint :fnise:

Anonymkode: da4c8...4be

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff skyr menn som driver med "komplimentere en dame ved å indirekte rakke ned på andre damer" greier som pesten. Så utrolig kleint :fnise:

Anonymkode: da4c8...4be

Seriøst? Er vel ikke det. De sier de liker at jeg ikke bruker mye sminke. De sier ikke "så godt å se at du ikke er som de andre jentene som dynker tryne i sminkeskrinet". Så de rakker ikke ned på dere, de gir meg bare komplimenter for den jeg er. Hvorfor tar du deg nær av det? 

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker på hvor mye penger du kaster bort på behandlinger som faktisk ikke virker. 

Anonymkode: 6a26f...cb1

Hva mener du med at det ikke virker? Bruker ikke så mye mer enn andre: Litt peeiling,selvbruning og tannbleking gir jo alle synlig resultater.Får ofte høre jeg ser velstelt og fin ut.Og har aldri opplevd å ikke bli bedt ut på date nr.2 og 3.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at det ikke virker? Bruker ikke så mye mer enn andre: Litt peeiling,selvbruning og tannbleking gir jo alle synlig resultater.Får ofte høre jeg ser velstelt og fin ut.Og har aldri opplevd å ikke bli bedt ut på date nr.2 og 3.

Det har ikke jeg heller, selv om jeg ikke bruker noe som helst tid på å se fin ut.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke jeg heller, selv om jeg ikke bruker noe som helst tid på å se fin ut.

Men hva mente du med det du sa? For meg er det en følelse av velvære og jeg gjør det fordi jeg liker det. Akkurat som det du gjør funker for deg.

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 dager før date:

Dagen før date:

Dagen jeg skal på date:

-Dusjing (10 minutter)

-Sminking (30 minutter)

Her var det mange forberedelser. Det er nok et lurt å starte allerede noen dager før, særlig med peeling og øyenbrynsfarging. Tannbleking og selvbruning er imidlertid ikke aktuelt for meg. Frem til nå har jeg kun brukt dagen jeg skal på date, men nå har jeg jo ikke kommet meg helt ut i datingsmiljøet enda. Dette må jeg huske på til neste gang. 

Anonymkode: b10ce...dc5

Skrevet

En time.

Anonymkode: c3c09...3fa

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 dager før date:

Dagen før date:

Dagen jeg skal på date:

-Dusjing (10 minutter)

-Sminking (30 minutter)

Får du ikke ising i tennene av all den blekingen? 

Anonymkode: b4c10...02b

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får du ikke ising i tennene av all den blekingen? 

Anonymkode: b4c10...02b

Bruker bare IWhite fra apoteket.De som skal brukes 3 dager på rad for et gradvis hvitere resultat.De inneholder ikke sterke blekemidler,så det iser ikke slik SmileLab kan gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...