Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 er det bare meg som aldri merker effekt av øyekremer? jeg har såvidt 2 bittesmå fine linjer på hvert øye og er 21 år. skulle kanskje ikke ha noen effenkt da?? for jeg verken ser eller merker noenting.
SimSim Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 Jeg tror nok at du bør værel litt eldre (ha litt mer enn to små linjer...) for å få en merkbar effekt av øyenkremer. Til gjengjeld forebygger kremene nye linjer. Hvis man har poser under øynene er det iallfall en merkbar forskjell å bruke øyekrem mot dette. De er drenerende og gir gjerne en lett oppstramming. Fortsett med øyekrem, du!
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #3 Skrevet 12. november 2004 Jeg tror nok at du bør værel litt eldre (ha litt mer enn to små linjer...) for å få en merkbar effekt av øyenkremer. Til gjengjeld forebygger kremene nye linjer. Hvis man har poser under øynene er det iallfall en merkbar forskjell å bruke øyekrem mot dette. De er drenerende og gir gjerne en lett oppstramming. Fortsett med øyekrem, du! ja ok bruker en e vitamin krem fra body shop nå. fuktighet trenger vel vi alle. den skal visst være oppstrammende og sånt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå