rox Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Praktisk problem - hvordan kobler jeg min universitetskalender inn i gmail-kalenderen min? Jeg finner kalenderstrøm på portalen til universitetet. Her ligger en .ics link det står jeg skal lime den inn i hvilken som helst kalenderprogram som aksepterer iCal strøm (Google Calender, iCal, Outlook osv). Problemet er det at jeg ikke skjønner akkurat hvor jeg skal lime den inn. kan noen forklare med t-skje akkurat hvordan jeg skal gjøre dette? Har alltid klart det de 3 tidligere årene jeg har vært student, men i løpet av denne sommeren har jeg tydeligvis mistet hjernen min (tyder dårlig for kommende semester).
rox Skrevet 14. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2016 (endret) Fulgte beskrivelsen. Fikk inn studiekalenderen til iCal, men google calender har ikke endret seg. Jeg skulle hatt motsatt. Tips? iCal lar meg abonnere på .ics-studie, men kun på "denne maskinen". Det hjelper meg ikke så mye. Endret 14. august 2016 av rox
rox Skrevet 14. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2016 (endret) Nå prøvde jeg å laste ned kalenderfilen, lagre den på macen, trykke på "importer kalender" i google calender, laste inn filen. Fikk da opp skolekalenderen i google cal, men ser ut til at det har lagt seg et eget sted og ikke blandet seg inn i min vanlige kalender som var meningen. aiai. EDIT: Tulla, dette fungerte! Systemet mitt var bare litt tregt. Hurra :D Endret 14. august 2016 av rox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå