Gå til innhold

g spot vibrator mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dama mi har en slik g spot vibrator som hun aldri bruker, da hun har en annen, lurer på å prøve denne på meg selv men redd den er for stor, har heller ikke fortalt det til henne da hun synes det er litt "homo" å like å få noe opp i rompa, tenker på å tyvlåne den litt for min egen del, hva synes dere ?

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/mini-g-spot-vibrator/

Anonymkode: 9956a...712

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

Vell jeg syns gjerne at du ikke bør bruke hennes viberator uten å spørre,du skal tross alt bruke den i rompa :) 

Kjøp deg heller din egen viberator jeg er sikker på du vil få mye glede av den 😊

lykke til

Skrevet
6 minutter siden, lipgloss skrev:

Vell jeg syns gjerne at du ikke bør bruke hennes viberator uten å spørre,du skal tross alt bruke den i rompa :) 

Kjøp deg heller din egen viberator jeg er sikker på du vil få mye glede av den 😊

lykke til

Hun bruker den ikke, har samlet støv i 2 år, har bare veldig lyst å prøve, for så å vurdere å kjøpe selv ,vil ikke spørre henne da hun kansje tror jeg vil gå over til andre " siden"

Gjest lipgloss
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun bruker den ikke, har samlet støv i 2 år, har bare veldig lyst å prøve, for så å vurdere å kjøpe selv ,vil ikke spørre henne da hun kansje tror jeg vil gå over til andre " siden"

likevell plutselig en dag så finner hun ut hun vil bruke den,gjerne uten at du vet det,visst hun etterpå finner ut at du har hatt den i rumpa,ja da har du det gående 😊

Hvorfor i allverden skulle hun tro du at du har gått over til den andre siden av den grunn,er hun ikke et oppgående menneske da😊

Skrevet
12 minutter siden, lipgloss skrev:

likevell plutselig en dag så finner hun ut hun vil bruke den,gjerne uten at du vet det,visst hun etterpå finner ut at du har hatt den i rumpa,ja da har du det gående 😊

Hvorfor i allverden skulle hun tro du at du har gått over til den andre siden av den grunn,er hun ikke et oppgående menneske da😊

Kan jo rense den med dildorens etterpå, å legge den tilbake i støvet ???

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

kjøp din egen du 😊 så kan du få deg en som er lagt for prostata,koster ikke allverden😊

Skrevet

Hvor ligger g- punktet, langt inne ?  Klarer jeg å kjenne det med fingern, tips til stimulering uten leketøy ?

Skrevet

http://www.kk.no/livsstil/ikke-heng-deg-opp-i-penis-14802

Stopp omtrent 5 centimeter inne i ham, og press fingrene framover (fingertuppene opp) inntil du kjenner et rundt svamplignende område – dette er prostataen hans.

Om du apsolut vil bruke hennes, ta hverfall kondom på, og vask den godt med vibratorrens etterpå. 

Flere kvinner trenger snart å skjønne at analsex hos menn, ikke har noe med homosexualitet å gjøre, siden det er der g-pungtet dems er, og det gir dem enorm nytelse når gjort riktig! 

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, kattepusen skrev:

http://www.kk.no/livsstil/ikke-heng-deg-opp-i-penis-14802

Stopp omtrent 5 centimeter inne i ham, og press fingrene framover (fingertuppene opp) inntil du kjenner et rundt svamplignende område – dette er prostataen hans.

Om du apsolut vil bruke hennes, ta hverfall kondom på, og vask den godt med vibratorrens etterpå. 

Flere kvinner trenger snart å skjønne at analsex hos menn, ikke har noe med homosexualitet å gjøre, siden det er der g-pungtet dems er, og det gir dem enorm nytelse når gjort riktig! 

Takk, jeg har googlet litt ang diameteren på de prostata massasje greiene, er redd jeg ikke får en sak på 3 cm inn selv om jeg får det ut :fart2:

Skrevet

Mmmm deilig følelse, det der skal prøves mer :tommelopp:

TS

Skrevet

Du burde kjøpe en egen som har en god stopper. Hvis ikke kan den faktisk fort forsvinne og det blir en kleintur til legevakten. 

Anonymkode: 40120...b52

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du burde kjøpe en egen som har en god stopper. Hvis ikke kan den faktisk fort forsvinne og det blir en kleintur til legevakten. 

Obs. ! Den tanken slo meg ikke, men det kleine legebesøket, vil jeg unngå ja hehe 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Obs. ! Den tanken slo meg ikke, men det kleine legebesøket, vil jeg unngå ja hehe 

Hehe :) de har mamge gode alternativer på Kondomeriet da som du linket til i HI

Gjest Coolaid
Skrevet
Den 14.8.2016 at 19.36, AnonymBruker skrev:

Dama mi har en slik g spot vibrator som hun aldri bruker, da hun har en annen, lurer på å prøve denne på meg selv men redd den er for stor, har heller ikke fortalt det til henne da hun synes det er litt "homo" å like å få noe opp i rompa, tenker på å tyvlåne den litt for min egen del, hva synes dere ?

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/mini-g-spot-vibrator/

Jeg syns du skal gjøre det. Det går fint an å vaske den slik at hun ikke merker noe. Dessuten, dette har ikke noe med homo å gjøre. Blir hun også homo om hun får noe i rumpen? 

Når det gjelder størrelse ville jeg kjøpt en liten buttplugg. Det er kanskje bedre å begynne med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...