Gå til innhold

Hvordan dumpe en du har datet en stund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

En lang historie kort. Har datet en fyr i nesten ett år (!!) og vi er egentlig på vei til å gå inn i et forhold. Sover sammen nesten hver natt og er hos hverandre hele tiden, men nå kjenner jeg at dette ikke funker, om det har tatt for lang tid eller hva det er som utløser denne følelsen vet jeg ikke... 

Så hvordan dumpe han? Jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det og hva jeg skal si! 

Anonymkode: d3334...e32

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

En lang historie kort. Har datet en fyr i nesten ett år (!!) og vi er egentlig på vei til å gå inn i et forhold. Sover sammen nesten hver natt og er hos hverandre hele tiden, men nå kjenner jeg at dette ikke funker, om det har tatt for lang tid eller hva det er som utløser denne følelsen vet jeg ikke... 

Så hvordan dumpe han? Jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det og hva jeg skal si! 

Kan du ikke bare ghoste det ut da?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Ikke ghost det ut, dere har jo faktisk datet en stund, vis litt respekt ved å ta en prat med han og fortell at dere ikke passer sammen, men da må du være 100% sikker på at du ikke vil være i et forhold, så det ikke blir sånn, "dakar lille deg, klart vi skal være i et forhold" pga at han blir lei seg.

Ærlighet varer lengst.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke TS skal ghoste ut noen hun har datet i et år. Det er den verste måten etter min mening, samme hvor gode intensjonene bak dette er, og gjør at man gjerne vil bli sittende igjen med tusen spørsmål.

Det beste er å si det som det er, på en fin måte, som samtidig er bestemt, slik at det ikke åpner for diskusjon/at du er usikker. Det kan virke brutalt, men jeg synes det er den beste måten.

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, Ardenus skrev:

Ikke ghost det ut, dere har jo faktisk datet en stund, vis litt respekt ved å ta en prat med han og fortell at dere ikke passer sammen, men da må du være 100% sikker på at du ikke vil være i et forhold, så det ikke blir sånn, "dakar lille deg, klart vi skal være i et forhold" pga at han blir lei seg.

Ærlighet varer lengst.

Ja, helt enig. Tror jeg må gjøre noe sånt, høres fornuftig ut =D 

Tusen takk for konstrutktive svar :D 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, helt enig. Tror jeg må gjøre noe sånt, høres fornuftig ut =D 

Tusen takk for konstrutktive svar :D 

Skulle bare mangle :) Lykke til, det er ikke alltid lett.

Ps. Hopp over kosing/sex etc før du dumper personen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...