AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Det er en fyr jeg har krysset veier med på Happn mange ganger som jeg har trykket hjerte på, uten at han har gjort det tilbake. Han er to år yngre enn meg, så jeg tenker kanskje det kan ha noe med aldersinnstillingene hans å gjøre? Vi har ellers en del felles interesser. Lurer derfor på om jeg skal sende han en charm så han ser meg? Eller er det helt desperat? Han bor antakelig i nabolaget mitt, så har ikke lyst til å drite meg ut heller 😊 Anonymkode: 1ca10...542
Sidsel Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Nei, synes ikke det virker desperat, go for it! Du har ingenting å tape! :-) 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Syns ikke det er desperat før man begynner å sende charm mer enn en gang. Det er jo bare en måte å få oppmerksomheten på, fort gjort og ikke ordentlig registrere folk når man bare blar nedover. Anonymkode: 7075a...3d1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Funker happn sånn som tinder? At man først kan snakke sammen hvis begge trykker hjerte på hverandre? Og får man opp folk som man tidligere ikke har trykket hjerte på? Hva er forskjellen på charm og hjerte? Anonymkode: ba83c...b8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå