AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Er det turnoff når en mann bruker sminke daglig, eller tenker dere at det er positivt at han passer på å se bra ut? Anonymkode: 4f6e1...864
Envy Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Synes ikke sminke og menn er en spesielt god kombinasjon. Mulig jeg er gammeldags, men synes virkelig det blir hakket for androgynt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Hvilken type sminke? Type diiskre foundation eller type rosa øyelokk, løsvipper, leppestift, og hele pakka? Anonymkode: becbe...376 1
Arktis Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Det er definitivt turn-off med sminke på menn. 2
Teethgrinding Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Det er jo egentlig sinsykt dobbeltmoralsk av kvinner å skulle nekte menn sminke når dere selv går med det hver eneste dag. Men for all del, digg for oss menn i slippe. 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 Jeg synes de fleste jenter er stygge med mye sminke, så nei på menn også. Jenter kan ha litt i hverdagen, men hard sminke er kun fint i mørke på kvelden. Ergo synes jeg også menn bør holde seg unna, men om du vil freshe seg litt opp før en tur på byen, så hver så god. Anonymkode: 60b5f...60b 1
fiole Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 Ikke mange årene tilbake så var det ring i øret som var snakkis, høyre eller venstre øre......bla bla bla...syns det er opp til hver enkelt det
Gjest Mibella Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 Jeg synes det er helt ok men hvis du ikke vil at folk skal få homovibber så må det være nøytralt og ikke synlig, det er noe av det vanskeligste når det kommer til sminke å få til. Men hvis du vil kjøre full sminke så er det helt ok, men da må du regne med fordommer og fordømmelse i form av at folk kan tro du er transe eller homofil. Om dette ikke plager deg er det bare å kjøre på.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #9 Skrevet 15. august 2016 Sminke på menn er fullstendig turn-off! Det må i alle fall ikke være synlig på noen som helst måte. Bruk gjerne tid og omtanke på utseende i form av å stelle huden, style håret og kle deg pent, men dropp sminken. Anonymkode: de4a3...f3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå