Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjelder en som eg er veldig forelsket i. Noen ganger så kan eg kjenne i magen at eg nesten blir kvalm, pulsen går opp og eg tenker på han. Er dom eg kjenner at han tenker på meg da. Svært ofte da får eg også melding av han. Er det noe i dette?

Anonymkode: 3f43e...d92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: f1cf9...19f

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Nei, det er bare tilfeldig.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Å jo da! Nå må det da gå ann å få fantasere litt.....det er en fantastisk fase det der:laugh: det kribler å kjitler over alt:P

Anonymkode: bb57d...2b7

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Har dere en connection, kan du kjenne det ja.

Skrevet

Nei. 

Vent til dere blir sammen, slår opp og du ligger i kjærlighetssorg og tenker på vedkommende for harde livet..ikke et pip. ;) 

Anonymkode: b78c3...600

• Liker 2
Skrevet

Nei

Anonymkode: 73546...551

• Liker 2
Skrevet

Ja det tror jeg på. Har ei venninne som sender mld med en gift mann.(urk) De tenker ofte på hverandre når den ene får mld fra den andre.  Siden det foregår i det skjulte så er det ikke hver dag det sendes mld. Krysser forresten fingrene for at kona oppdager det en dag å kaster ut drittsekken som holder på sånn bak hennes rygg. Det venninnen min ikke tenker over er at han kansje har flere damer han holder på sånn med. Håpløst å si noe.

Anonymkode: ac03f...659

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det tror jeg på. Har ei venninne som sender mld med en gift mann.(urk) De tenker ofte på hverandre når den ene får mld fra den andre.  Siden det foregår i det skjulte så er det ikke hver dag det sendes mld. Krysser forresten fingrene for at kona oppdager det en dag å kaster ut drittsekken som holder på sånn bak hennes rygg. Det venninnen min ikke tenker over er at han kansje har flere damer han holder på sånn med. Håpløst å si noe.

Er han fysisk utro med henne også? Kanskje han er i et åpent forhold? Får ikke venninnen din dårlig samvittighet? 

Anonymkode: d48b7...012

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er han fysisk utro med henne også? Kanskje han er i et åpent forhold? Får ikke venninnen din dårlig samvittighet? 

Anonymkode: d48b7...012

Ja dem møtes og puler når det passer HAN. Åpent forhold har han nok ikke siden det skal foregå i hemmelighet. Han leker med henne. Hun vil ha han, så hun har ikke dårlig samvittighet. Noe som ikke kommer til å skje. Han får jo i pose å sekk som han akkurat ønsker. Mens jeg blir kvalm av å høre på det der. 

Skrevet

Jeg tror det! Jeg får av og til "sommerfugler" i magen når jeg tenker på noen, det kan være hvem som helst.. Mann, barn, mamma, søsken, venner... Ikke vet jeg om det er fordi de tenker på meg akkurat da, men jeg har alltid trodd det var derfor :-) 

Jeg vet også 90% av gangene når noen ringer meg, hvem som ringer før jeg ser det. Ikke vet jeg om det har noen sammenheng da. 

Anonymkode: d73c9...611

• Liker 1
Skrevet
Den 14.8.2016 at 17.04, AnonymBruker skrev:

Det gjelder en som eg er veldig forelsket i. Noen ganger så kan eg kjenne i magen at eg nesten blir kvalm, pulsen går opp og eg tenker på han. Er dom eg kjenner at han tenker på meg da. Svært ofte da får eg også melding av han. Er det noe i dette?

Anonymkode: 3f43e...d92

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...