AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Det gjelder en som eg er veldig forelsket i. Noen ganger så kan eg kjenne i magen at eg nesten blir kvalm, pulsen går opp og eg tenker på han. Er dom eg kjenner at han tenker på meg da. Svært ofte da får eg også melding av han. Er det noe i dette? Anonymkode: 3f43e...d92
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 (endret) Nei, det er bare tilfeldig. Endret 14. august 2016 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Å jo da! Nå må det da gå ann å få fantasere litt.....det er en fantastisk fase det der det kribler å kjitler over altAnonymkode: bb57d...2b7
Gjest MadameDeRosa Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Har dere en connection, kan du kjenne det ja.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 Nei. Vent til dere blir sammen, slår opp og du ligger i kjærlighetssorg og tenker på vedkommende for harde livet..ikke et pip. Anonymkode: b78c3...600 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 Ja det tror jeg på. Har ei venninne som sender mld med en gift mann.(urk) De tenker ofte på hverandre når den ene får mld fra den andre. Siden det foregår i det skjulte så er det ikke hver dag det sendes mld. Krysser forresten fingrene for at kona oppdager det en dag å kaster ut drittsekken som holder på sånn bak hennes rygg. Det venninnen min ikke tenker over er at han kansje har flere damer han holder på sånn med. Håpløst å si noe. Anonymkode: ac03f...659
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #9 Skrevet 18. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det tror jeg på. Har ei venninne som sender mld med en gift mann.(urk) De tenker ofte på hverandre når den ene får mld fra den andre. Siden det foregår i det skjulte så er det ikke hver dag det sendes mld. Krysser forresten fingrene for at kona oppdager det en dag å kaster ut drittsekken som holder på sånn bak hennes rygg. Det venninnen min ikke tenker over er at han kansje har flere damer han holder på sånn med. Håpløst å si noe. Anonymkode: ac03f...659 Er han fysisk utro med henne også? Kanskje han er i et åpent forhold? Får ikke venninnen din dårlig samvittighet? Anonymkode: d48b7...012
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #10 Skrevet 18. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er han fysisk utro med henne også? Kanskje han er i et åpent forhold? Får ikke venninnen din dårlig samvittighet? Anonymkode: d48b7...012 Ja dem møtes og puler når det passer HAN. Åpent forhold har han nok ikke siden det skal foregå i hemmelighet. Han leker med henne. Hun vil ha han, så hun har ikke dårlig samvittighet. Noe som ikke kommer til å skje. Han får jo i pose å sekk som han akkurat ønsker. Mens jeg blir kvalm av å høre på det der. Anonymkode: ac03f...659
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #11 Skrevet 25. august 2016 Jeg tror det! Jeg får av og til "sommerfugler" i magen når jeg tenker på noen, det kan være hvem som helst.. Mann, barn, mamma, søsken, venner... Ikke vet jeg om det er fordi de tenker på meg akkurat da, men jeg har alltid trodd det var derfor :-) Jeg vet også 90% av gangene når noen ringer meg, hvem som ringer før jeg ser det. Ikke vet jeg om det har noen sammenheng da. Anonymkode: d73c9...611 1
prt90 Skrevet 26. august 2016 #12 Skrevet 26. august 2016 Den 14.8.2016 at 17.04, AnonymBruker skrev: Det gjelder en som eg er veldig forelsket i. Noen ganger så kan eg kjenne i magen at eg nesten blir kvalm, pulsen går opp og eg tenker på han. Er dom eg kjenner at han tenker på meg da. Svært ofte da får eg også melding av han. Er det noe i dette? Anonymkode: 3f43e...d92 Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå