AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Som tittelen tilsier så opplever jeg ofte å få hold i siden når jeg er ute på løpetur, men dette oppstår kun i nedoverbakker. Løper en del i terreng, så det er vanskelig å unngå dem helt. Har forsøkt å løpe på tom mage og alt i fra 0,5-3 timer etter inntak av måltid, samt oppvarming på forhånd. Ikke noe av dette har så langt hjulpet. Andre som opplever dette eller vet hva som kan være årsaken? Hvordan kan det unngås? Hvis noen har noen tips, råd eller erfaringer å dele hadde det blitt satt pris på med stor takk! Anonymkode: d8c27...1e6
^^Belle^^ Skrevet 15. august 2016 #2 Skrevet 15. august 2016 Jeg opplever akkurat det samme! Jeg har konkludert, i hodet mitt, som ikke kan noe om fysiologi, at det kan ha noe med vibrasjonene i kroppen å gjøre? Ikke vet jeg, jeg har ihvertfall ikke funnet noe som hjelper. Har også prøvd alt for å unngå det.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Løper du tungt i nedoverbakker? Hvis du stadig bremser på vei ned bakker, så kan det kanskje føre til hold? Jeg merker iallfall at jeg lettere får hold når jeg tar "tunge steg", altså at jeg bremser opp farten fremover når jeg setter i beinet. Anonymkode: 4c492...a3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå