jabx Skrevet 14. august 2016 #21 Skrevet 14. august 2016 2 timer siden, Hulderen skrev: De aller, aller fleste som kjører MC er greie, helt vanlige folk. Ja, det er det de ønsker å få deg til å tro. Særlig de med rosa sko.
Hulderen Skrevet 14. august 2016 #22 Skrevet 14. august 2016 11 minutter siden, jabx skrev: Ja, det er det de ønsker å få deg til å tro. Særlig de med rosa sko. Jeg skjønner at du mener å være morsom. Men ikke gni mer salt i sårene til TS. Hun er engstelig nok som det er, stakkars. 2
TheGirlWhoWaited Skrevet 14. august 2016 #23 Skrevet 14. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Politiet tok meg ikke på alvor når jeg ringte Jeg pakker nå og skal på hotell i natt! Anonymkode: 3e87f...42e Hva?! Tok de deg ikke på alvor? Når du fortalte at en motorsykkel hadde kjørt forbi - TO ganger!? 2
Honey Dew Skrevet 14. august 2016 #24 Skrevet 14. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Politiet tok meg ikke på alvor når jeg ringte Jeg pakker nå og skal på hotell i natt! Anonymkode: 3e87f...42e Jammen tenk hvis det blir innbrudd mens du er borte da?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #25 Skrevet 15. august 2016 8 timer siden, Honey Dew skrev: Jammen tenk hvis det blir innbrudd mens du er borte da? Holder heller en knapp på at denne skumle motorsykkel stalkeren som kjørte forbi to ganger følger etter henne til Hotellet. Kanskje hen kjører forbi et par ganger der også, hvor skal TS gjøre av seg da? Anonymkode: ed2da...dae 2
fuglekvitter__ Skrevet 15. august 2016 #26 Skrevet 15. august 2016 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. På Fredag la jeg merke til en motorsykkel som kjørte ned fra hovedveien, og videre ned veien ved huse vårt. Senere banket det på døra, jeg rakk ikke å åpne men såg da at den samme motorsykkelen kjørte ut fra innkjørselen. Personen hadde hjelm så umulig å se hvem det var, hvit jakke, grå overtrekkbukse og rosa sko. I dag kjørte samme motorsykkelen på hovedveien ved huset. Bør jeg ringe politiet? Tenker at vedkommende skulle sjekke om vi var hjemme, kanskje planlegger innbrudd eller brann! Det har i dag kjørt flere motorsykler på hovedveien, kanskje de er en hel gruppe, som følger med om vi er hjemme? Anonymkode: 3e87f...42e Du kan jo ringe å høre med dem, men ut i fra det du beskriver så er det lite dem får gjort. Har du forsøkt å ta kontakt med eieren av kjøretøyet først? Kan det være at dem/han/hun deler ut reklame, eller noe i nabolaget? Det skader jo aldri å ringe politiet for å høre med dem, men jeg ville spurt naboer og sånt også. Tipper du får et svar om at politiet ikke får gjort noe med det, dessverre. Men jeg ville forsøkt det hvis du blir redd og sånn. Endret 15. august 2016 av fuglekvinnen__
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #27 Skrevet 15. august 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. På Fredag la jeg merke til en motorsykkel som kjørte ned fra hovedveien, og videre ned veien ved huse vårt. Senere banket det på døra, jeg rakk ikke å åpne men såg da at den samme motorsykkelen kjørte ut fra innkjørselen. Personen hadde hjelm så umulig å se hvem det var, hvit jakke, grå overtrekkbukse og rosa sko. I dag kjørte samme motorsykkelen på hovedveien ved huset. Bør jeg ringe politiet? Tenker at vedkommende skulle sjekke om vi var hjemme, kanskje planlegger innbrudd eller brann! Det har i dag kjørt flere motorsykler på hovedveien, kanskje de er en hel gruppe, som følger med om vi er hjemme? Anonymkode: 3e87f...42e haha kanskje en tysk turist som hadde rota seg bort og ville spørre om veien? Eller kanskje han ville låne do`? Anonymkode: e05a4...5d3
Safiye Skrevet 15. august 2016 #28 Skrevet 15. august 2016 Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner - Pavilion, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå