Gå til innhold

Ringe politiet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

På Fredag la jeg merke til en motorsykkel som kjørte ned fra hovedveien, og videre ned veien ved huse vårt. Senere banket det på døra, jeg rakk ikke å åpne men såg da at den samme motorsykkelen kjørte ut fra innkjørselen.

Personen hadde hjelm så umulig å se hvem det var, hvit jakke, grå overtrekkbukse og rosa sko. 

I dag kjørte samme motorsykkelen på hovedveien ved huset. 

Bør jeg ringe politiet?

Tenker at vedkommende skulle sjekke om vi var hjemme, kanskje planlegger innbrudd eller brann! 

Det har i dag kjørt flere motorsykler på hovedveien, kanskje de er en hel gruppe, som følger med om vi er hjemme?

Anonymkode: 3e87f...42e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte:Hjelpes meg.

• Liker 3
Skrevet

Hva skal du si til politiet da?

"Hei. Folk er ute og kjører motorsykkel. De var ute og kjørte på fredag også."

• Liker 13
Skrevet

:murvegg:

Anonymkode: 9fd86...9e8

• Liker 4
Skrevet

Ring med en gang, sikkert Hells Angels

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, EvaLena skrev:

I rosa joggesko? :fnise:

Anonymkode: 3cc4a...414

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I rosa joggesko? :fnise:

Skal ikke se bort fra det, de er jo klin hakke gærne 😜

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, The Kitten skrev:

Hva skal du si til politiet da?

"Hei. Folk er ute og kjører motorsykkel. De var ute og kjørte på fredag også."

Jeg skal så klart fortelle at noen banket på døra, og at jeg trur de er ute etter meg.

Skrevet
28 minutter siden, EvaLena skrev:

Hvem er det? 

Skrevet
26 minutter siden, EvaLena skrev:

Skal ikke se bort fra det, de er jo klin hakke gærne 😜

De kan jo være snille også. De hjalp en gammel dame som hadde fått skader på huset sitt, etter at en bil smalt inn i muren. HA hentet fyren som hadde gjort det og han fikset muren så fint som bare det :fnise:

Anonymkode: 5aa02...c8c

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det? 

Er du seriøs nå? 

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal så klart fortelle at noen banket på døra, og at jeg trur de er ute etter meg.

Gjør det. Oppdater oss på hvordan det gikk.

• Liker 9
Skrevet

Det er jo ikke sikkert de er ute etter deg selv om de har kjørt der to ganger og banket på døra di. Kanskje det er noe helt annet? Du må ikke være så rask med å trekke konklusjoner. Lås heller dører og vinduer hvis du er redd for at noen skal bryte seg inn etc. når du ikke er hjemme. Det er nok ingen som er ute etter deg :)

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

På Fredag la jeg merke til en motorsykkel som kjørte ned fra hovedveien, og videre ned veien ved huse vårt. Senere banket det på døra, jeg rakk ikke å åpne men såg da at den samme motorsykkelen kjørte ut fra innkjørselen.

Personen hadde hjelm så umulig å se hvem det var, hvit jakke, grå overtrekkbukse og rosa sko. 

I dag kjørte samme motorsykkelen på hovedveien ved huset. 

Bør jeg ringe politiet?

Tenker at vedkommende skulle sjekke om vi var hjemme, kanskje planlegger innbrudd eller brann! 

Det har i dag kjørt flere motorsykler på hovedveien, kanskje de er en hel gruppe, som følger med om vi er hjemme?

Er det fordi han som banket på kjørte MC at du ble redd? Ville du har reagert på samme måten om han kjørte bil?

Det var selvsagt dumt at han ikke tok av seg hjelmen. Men det var sikkert bare ubetenksomhet. I MC-miljøet er det mye snakk om at man må huske å ta av hjelmen når man går inn på bensinstasjoner, fordi noen ansatte har følt seg utrygge når de blir møtt av folk i hjelm.

Han som ringte på skulle sikkert bare spørre om veien. De aller, aller fleste som kjører MC er greie, helt vanlige folk. Så du trenger ikke å være redd. 

• Liker 4
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men hvertfall her nede i Sør kjører det noen utenlandske gutter rundt på moped og mc, for å selge bøker, så familien deres i hjemlandet kan få råd til å gå på skole.

Anonymkode: f4e5d...3b6

Skrevet

Politiet tok meg ikke på alvor når jeg ringte :( 

Jeg pakker nå og skal på hotell i natt!

Skrevet

Tror det var Ronja jeg

• Liker 2
Skrevet

Er det mobbing på gang her.....?

Anonymkode: 781c6...dbf

Skrevet

Jeg er nok ikke et troll nei. Sliter med angst, paniklamfall og sosialangst. Når mannen ikke er hjemme takler jeg ofte å ikke være alene. 

Hotell blir da løsningen.

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mobbing på gang her.....?

Anonymkode: 781c6...dbf

Ja, kjempemobbing :redd:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...