AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Tidlig i år hadde jeg en fæl drøm som virkelig satt hele dagen. Gikk med en grusom følelse og jeg husket hver lille detalj i drømmen, noe jeg sjeldent gjør. Jeg drømte om et barn som skle/datt ned en dal full av snø, falt med hodet på en stein og døde. Det var grusomt, og i drømmen ville jeg bare spy, det føltes så ekte. En kvinne lå over barnet og skrek, det var blod i snøen, etc. Veldig fælt. Lurer på om det var en dag senere jeg fikk en melding fra mamma. En gutt i bygda jeg kommer fra hadde hatt for stor fart på akebrettet og han datt med hodet på en stein som stakk opp fra snøen, og døde. Jeg fikk frysninger over hele kroppen, ble kvalm og begynte å skjelve... Har aldri opplevd noe liknende før, og aldri egentlig hatt tro på... den spirituelle verden. Men etter det har jeg blitt mer åpen for det. Tror ikke på alle disse mediumene/synske på tv, eller at spøkelser finnes, etc. Men tror at det kan være noe mer i universet som vi ikke kan forklare. Og vet ikke om dette var et tegn/syn, eller om det var skikkelig "god" (eller dårlig...) timing. Uansett... Synes det er et interessant tema, og vil gjerne høre historier fra dere hvis dere har opplevd noe liknende, eller vet om noen som har det. Og for de som ikke tror på noe som helst av slike ting er det jo uansett god underholdning. Anonymkode: 03a7b...0f7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 TS her Ville bare legge til at hendelsen i drømmen skjedde på tur hjem, til bygda/den lille plassen jeg kommer i fra. Noe som også skremte meg litt, hehe. Anonymkode: 03a7b...0f7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Ikke akkurat sanndrømt,men en viss relasjon: -Natta før prinsessa Diana døde, drømte jeg at bestemor ble båret inn i en ambulanse. Morgenen etter ringte bestemor og fortalte at Diana var død. -Jeg drømte at jeg og min daværende kjæreste holdt hverandre i hendene, men så glapp taket-og vi drev lengre og lengre fra hverandre.. Dagen etter fikk jeg melding fra ham om at han ikke var sikker på om han var klar for noe nytt.. og det ble etterhvert slutt. -Har drømt om hvordan leiligheten til en venninne så ut, den hadde veldig spesiell form, -halvmåneformet. Besøkte henne senere, og jammen var ikke leiligheten formet som i drømmen. Mamma mener det å være sanndrømt er noe som ligger i familien, men jeg vet ikke helt om jeg egentlig tror på det. Tror man kan ha plukket opp et eller annet uten å ha fått det med seg, det kan være tilfeldigheter e.l. Men jeg husker veldig ofte hva jeg drømmer, og tenker at drømmene kan gjerne fortelle oss noe. Lærte for eksempel at om du drømmer at noen står og kjefter på deg/dømmer deg, så kan det gjerne være et uttrykk for at du egentlig dømmer deg selv- det kan lære deg noe om underliggende konflikter du har med deg selv. Kanskje du står i noe som du tror er greit, men så er det egentlig ikke det. At du handler i konflikt med dine verdier. Anonymkode: 4bc9a...a14
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Jada, flere ganger. Drømte blant annet om en bombe i Oslo sentrum natt til 22. juli 2011, og jeg drømte at en i nær familie (jeg husker ikke hvem jeg drømte om) skulle dø cirka halvannet døgn før onkel døde plutselig og uventet. Det er selvsagt bare tilfeldigheter, man har så mange tusen drømmer at man naturligvis vil treffe på en del i løpet av livet, men det føles litt rart når det skjer. Anonymkode: 905ea...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå