AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Hvilken av disse testene bør vi kjøpe for å se om mannen "fungerer"? http://www.billige-tester.no/saedkvalitetstest-c-40.html Forstår ikke helt forskjellen på de 3.... SKal man teste antall svømmere eller mengde? :/ Blir fort dyrt å kjøpe alle tre, er det nødvendig? Vi har prøvd i under 1 år, så det er neppe noen vits å spørre lege enda. Vi ønsker å teste da av nysgjerrighet og så klart som alle andre prøvere er vi utålmodige Har dere testet noen lignende tester? Anonymkode: 38deb...e06
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Ingen. Gå til legen og få undersøkt mannen når dere har prøvd aktivt i ett år uten resultater. Noe mer "drepende" enn den typen tester skal du lete lenge etter. Anonymkode: 91304...b49
Athene Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Bare bortkasta penger, ingen av de gir et detaljert nok svar, da en test ikke handler om hvorvidt spermen fungerer eller ikke. Det kan være mange, mange ting som er i veien, og det finnes grader av alt. Det kan kun en analyse i et laboratorium gi svar på. Dere kan velge å ta test privat, eller vente til året har gått.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Jeg/hun får mensen og eggløsninger regelmessig og stabilt. Kan JEG fortsatt være problemet selvom syklusene mine er stabile? Anonymkode: 38deb...e06
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg/hun får mensen og eggløsninger regelmessig og stabilt. Kan JEG fortsatt være problemet selvom syklusene mine er stabile? Anonymkode: 38deb...e06 Ja. Jeg har helt stabile sykluser. Mannen har god kvalitet. Vi er fortsatt barnløse etter 12 prøverørsforsøk, og ingen tester kan vise hvorfor. Anonymkode: 46cab...66e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 ah,ok. Finnes noen hjemmetester for oss jenter også? Anonymkode: 38deb...e06
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 Jeg ville heller sendt mannens sædprøve til en privat gynekolog. Kostet 500 der vi gjorde det og da blir den ordentlig undersøkt med antall, form, svømmedyktighet osv. Anonymkode: 2c663...91b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå