AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Jeg er en mann på 29 år og har alltid bare hatt kjærester på min egen alder. Nå har det utrolige skjedd at jeg liker en jente på 16! Alt i meg sier at det ikke er noe jeg burde gå videre med, jeg er jo alt for gammel for henne! Samtidig greier jeg ikke slutte å tenke på henne. Det er skikkelig uglesett å være sammen med en tenåring, jeg ville nok dømt meg om jeg stod på utsiden av dette. Hun ser ikke problemet og mener ingen har moe med det, men jeg tenker kanskje at hun bare tenker slik fordi hun er så ung. Hun ser ikke problemene, men jeg tenker med gru på å skulle møte foreldrene hennes for eksempel. De kommer jo til å syntes jeg er en gammel gris. Huff vet ikke helt hva jeg vil med dette. Jeg er ukomfortabel med situasjonen, samtidig som jeg aldri har vært så forelsket før. Anonymkode: b85c5...147
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Hm... Dette er et vanskelig tema. Nå er dere jo på totalt forskjellig sted i livet og det kan bli en hindring i enkelte sammenhenger. Tror kanskje du kommer til å legge merke til det etterhvert hvis dere skulle bli sammen. Hun er veldig ung... Jeg er bare i starten av tyveårene, men jeg tror ikke jeg ville latt den 16-årige meg date en på snart 30. Har vokst ganske så mye på den tiden, blitt mer moden og klar for livet der ute. Det var jeg ikke som 16. Før i tiden ville det nok blitt ansett som normalt, men så har jo samfunnet endret seg. Jeg personlig bryr meg ikke så mye om aldersforskjeller, men det kommer jo an på. Det er vanskelig... Hvis du er ukomfortabel med det, ikke gå inn i et forhold med henne. Stol på magefølelsen din. Anonymkode: 32b11...f19 4
kisskissbangbang Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Du er definitivt for gammel for henne. Hold deg unna. 20
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Du er alltfor gammel. Hold deg unna. Anonymkode: a692a...49b 15
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Du er altfor gammel for henne. Ta henne bakfra. Anonymkode: 3e429...818 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 Hvis hun virkelig er rett for deg, så er det ingenting i veien for at dere gjenopptar forholdet om noen år. Slik situasjonen er nå, burde du være på et helt annet sted i livet enn det hun er. La henne leve livet litt først, og se om dere har den samme kontakten når hun har blitt noen år eldre. Hvis dere fortsetter forholdet nå, men det blir slutt om noen år, kommer hun garantert til å føle at hun har gått glipp av noe. Sannsynligvis lever du som en voksen, og det burde ikke hun gjøre på noen år ennå. Anonymkode: c3558...ca8 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 Det blir feil... Hun er jo bare en unge.. æsj Anonymkode: 7f516...097 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun virkelig er rett for deg, så er det ingenting i veien for at dere gjenopptar forholdet om noen år. Slik situasjonen er nå, burde du være på et helt annet sted i livet enn det hun er. La henne leve livet litt først, og se om dere har den samme kontakten når hun har blitt noen år eldre. Hvis dere fortsetter forholdet nå, men det blir slutt om noen år, kommer hun garantert til å føle at hun har gått glipp av noe. Sannsynligvis lever du som en voksen, og det burde ikke hun gjøre på noen år ennå. Anonymkode: c3558...ca8 Jeg er veldig enig i dette. Hun trenger å leve ungdomslivet først(selv om hun sikkert ikke mener det selv akkurat nå). Hvis dere er ment for hverandre så finner dere nok sammen igjen selv om det skulle gå 3-4 år. Da har hun kanskje begynt å studere og lever et mer voksent liv som passer bedre sammen med ditt. Anonymkode: 6f13d...67b 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #9 Skrevet 14. august 2016 Hvor kommer voksne folk i kontakt med unger som ble konfirmert i fjor? Anonymkode: ebba0...430 10
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #10 Skrevet 14. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kommer voksne folk i kontakt med unger som ble konfirmert i fjor? Anonymkode: ebba0...430 Jobb f.eks? Jeg hadde helgejobb som 16-åring og ble kjent med de jeg jobbet med der, og det var jo damer og menn i alle aldre. Anonymkode: 6f13d...67b
Mearrasámi Skrevet 14. august 2016 #11 Skrevet 14. august 2016 La ungdommen være i fred og finn deg en eldre dame, svinpeis 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #12 Skrevet 14. august 2016 Problemet med slike forhold er at hun ikke har opplevd like mye og frihet til å gjøre som hun vil slik som deg, så ofte ender det opp med å ta slutt...Så jeg ville ha tenkt meg om to ganger. Var selv ung da jeg ble sammen med en eldre og det tok så klart slutt, følte han ble så "gubbete" for meg etterhvert! Anonymkode: 79d29...2b0
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #13 Skrevet 14. august 2016 Kan det være at det er noen mekanismer i deg som har bidratt litt til dette? Er ikke helt unormalt at man når en viss alder, føler "forpliktelsespresset" eller bare dette at tiden går, og søker etter ungdommen igjen ved å date noen yngre. Underbevisst, selvsagt. Jeg har et par venner i denne kategorien. Anonymkode: 1b827...276 1
Gjest Teta Skrevet 14. august 2016 #14 Skrevet 14. august 2016 La det ligge. Virkelig. La det i minste gå noen år.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #15 Skrevet 14. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun virkelig er rett for deg, så er det ingenting i veien for at dere gjenopptar forholdet om noen år. Slik situasjonen er nå, burde du være på et helt annet sted i livet enn det hun er. La henne leve livet litt først, og se om dere har den samme kontakten når hun har blitt noen år eldre. Hvis dere fortsetter forholdet nå, men det blir slutt om noen år, kommer hun garantert til å føle at hun har gått glipp av noe. Sannsynligvis lever du som en voksen, og det burde ikke hun gjøre på noen år ennå. Anonymkode: c3558...ca8 Ja det tenker jeg også. Jeg er på et helt annet sted i livet ja, vi lever veldig forskjellige liv, men det forandrer ikke på det faktum at vi har veldig sterke følelser for hverandre. TS Anonymkode: b85c5...147
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #16 Skrevet 14. august 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet med slike forhold er at hun ikke har opplevd like mye og frihet til å gjøre som hun vil slik som deg, så ofte ender det opp med å ta slutt...Så jeg ville ha tenkt meg om to ganger. Var selv ung da jeg ble sammen med en eldre og det tok så klart slutt, følte han ble så "gubbete" for meg etterhvert! Anonymkode: 79d29...2b0 Og det ønsker jeg selvsagt for henne. Jeg ønsker henne all frihet og erfaring i verden. Jeg merker jo også at jeg blir den som på en måte skal overbevise henne om dette, for hun ser det selvsagt ikke slik selv. Det gjorde neppe jeg heller da jeg var ung. Det er virkelig ikke "ungdommen" i henne som tiltrekker meg for å si det sånn... TS Anonymkode: b85c5...147
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #17 Skrevet 14. august 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at det er noen mekanismer i deg som har bidratt litt til dette? Er ikke helt unormalt at man når en viss alder, føler "forpliktelsespresset" eller bare dette at tiden går, og søker etter ungdommen igjen ved å date noen yngre. Underbevisst, selvsagt. Jeg har et par venner i denne kategorien. Anonymkode: 1b827...276 Jeg vet ikke helt, som jeg sa tidligere føler jeg ikke at det er "ungdommen" i henne som tiltrekker meg, den mer skremmer og irriter meg. Som det faktum at hun ikke ser hvorfor det kan være problematisk at vi to skulle være et par. Det er en utrolig naiv tankegang, som jo er helt naturlig siden hun er så ung. Det er noe annet ved henne som gjør henne tiltrekkende i mine øyne. Det er humoren, omsorgen, sjarmen, tilstedeværelsen, personligheten (her kunne jeg fortsatt ut i evigheten altså ) Jeg har jo ikke lyst til å være i den "kategorien" du snakker om, jeg ser ikke på meg selv som en person som driver å holder på med yngre jenter, så jeg ser hva du mener... Anonymkode: b85c5...147
kisskissbangbang Skrevet 14. august 2016 #18 Skrevet 14. august 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det ønsker jeg selvsagt for henne. Jeg ønsker henne all frihet og erfaring i verden. Jeg merker jo også at jeg blir den som på en måte skal overbevise henne om dette, for hun ser det selvsagt ikke slik selv. Det gjorde neppe jeg heller da jeg var ung. Det er virkelig ikke "ungdommen" i henne som tiltrekker meg for å si det sånn... TS Anonymkode: b85c5...147 Kan jeg spørre hva en voksen mann ser i en seksen år gammel jente, da? For jeg skjønner det virkelig ikke. Jeg gjetter hun er "moden for alderen"?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #19 Skrevet 14. august 2016 Selg bilen og se om hun ennå vil være med deg. Anonymkode: b7f57...40e 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #20 Skrevet 14. august 2016 Du blir jo litt ekstra forelsket når det ikke er lov. Du er voksen nok til å ikke la fornuften styres av følelsene. Anonymkode: 469f4...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå