Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en relativt ung jente som har litt "sære", eller annerledes er kanskje bedre, preferanser når det kommer til menn. Jeg liker ikke for mye muskler, litt er fint men kjempemuskuløse gutter (type Channing Tatum) synes jeg faktisk er litt turn off :P

Også liker jeg ikke gutter som er eldre enn meg, hvis tilfelle må de se veldig unge ut for alderen.

Men ja jeg liker heller ikke veldig høye gutter, jeg tiltrekkes alltid av gutter som er rundt 0 - 5 cm høyere enn meg og av og til lavere. Men så er jeg relativt høy da, jeg er 170 cm og mitt inntrykk er at gutter som er så lave gjerne vil ha en veldig lav kjæreste  (type 150) for å selv føle seg mer maskuline.

Så jeg lurer egentlig på hva lave gutter synes om kjæster som bare er litt høyere eller like høye som dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg så lenge hun ikke hadde vært høyere enn meg :)

Anonymkode: 62842...24d

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om høyden til damer.

De fleste damer derimot har høyde som en dealbreaker. Han må være høy nok til at hun kan gå i høyhælte sko.

De fleste menn, meg inkludert, har lært dette. Derfor bruker jeg ikke tid på damer som ikke er 10-15 cm lavere enn meg.

De damene som ikke bryr seg om høyde er for få til å endre på denne hovedregelen.

Anonymkode: 2cdb4...ed1

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste damer derimot har høyde som en dealbreaker. Han må være høy nok til at hun kan gå i høyhælte sko.

De fleste menn, meg inkludert, har lært dette. Derfor bruker jeg ikke tid på damer som ikke er 10-15 cm lavere enn meg.

De damene som ikke bryr seg om høyde er for få til å endre på denne hovedregelen.

Så du bare avfeier kvinner som ikke er 10-15 cm lavere enn deg som viser interesse overfor deg? Og det ene alene på grunn av hva kvinner flest tenker og mener? Det må jeg si høres fryktelig snodig ut. 

Anonymkode: f4ec8...f04

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du bare avfeier kvinner som ikke er 10-15 cm lavere enn deg som viser interesse overfor deg? Og det ene alene på grunn av hva kvinner flest tenker og mener? Det må jeg si høres fryktelig snodig ut. 

Anonymkode: f4ec8...f04

Det betyr jo bare at han ikke prøver seg på disse. Så dersom du er interessert må du ta første steget. 

Anonymkode: c75e7...2b0

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det tviler jeg ikke på, men da kategoriseres du kanskje som høy? Det jeg har fått inntrykk av er at lave gutter gjerne ønsker veldig lave jenter så de "for en gangs skyld" kan føle seg høye og maskuline.

Skrevet
5 minutter siden, helloAdele skrev:

Ja det tviler jeg ikke på, men da kategoriseres du kanskje som høy? Det jeg har fått inntrykk av er at lave gutter gjerne ønsker veldig lave jenter så de "for en gangs skyld" kan føle seg høye og maskuline.

Det håper jeg ikke de gjør, uten at jeg vet sikkert - er selv jente. Men min bror er på 172 og dama hans er 170 og de er det søteste paret og ser alltid så bra ut på alle bilder. Jeg derimot er lav, 160 og sambo er omtrent 30 cm høyre - ikke noe jeg akkurat ønsket, da jeg følte meg som halvt-menneske ved siden av ham - men er jo ikke høyde som er avgjørende for hva slags forhold fungerer. :) Men altså, vi ser jo ikke bra ut på bildene jo mindre vi sitter. :fnise: Synes det ser bare teit ut med så stor størrelse forskjell, jo mindre jeg bruker kjempehøye hæler men det gjør jeg svært sjeldent.  

Anonymkode: 05cc9...f7c

• Liker 1
Skrevet

Han jeg dater/er sammen med (litt usikker på den foreløpig) er 6cm lavere enn meg (veldig muskuløs da, så antagelig ikke det du er ute etter). Han sier han aldri før har datet eller vært sammen med damer som er høyere enn han da damer pleier å ha en preferanse på det. At han rett og slett ikke har sjans. Han fortalte meg på første date hvor høy han var (antagelig siden han hadde lagt merke til høydeforskjellen) og lurte veldig på hva jeg synes om det. Virka nesten litt redd for at jeg skulle droppe han pga det. 

Så på han virker det iallefall som det er damene som har et problem med høyden hans, ikke han som har et problem med at vi kan være høyere enn han. 

Jeg er 175 og har datet/vært sammen med menn fra 169cm til 2m. Høyde har egentlig aldri brydd med veldig. Selvom det selvsagt er morsomt å mobbe han når han trenger hjelp med å nå opp steder 😉

Anonymkode: f86a3...dc4

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 171 cm og samboer er 173 cm, det er ikke noe som plager noen av oss. Vi elsker hverandre ikke for høyden, den er irrelevant :) (Kanskje ikke helt irrelevant, det blir vel feil å si, men at vi nesten er like høye gjør da ingenting)

Skrevet

Nå er ikke jeg en lav gutt, men en høy jente, så har litt erfaring med dette. Min erfaring er at det er helt individuelt hvor opptatt menn er av sin egen og jentas høyde, og om høyde i det hele tatt inngår i "krav" de har til dama.

Ikke gå ut fra at "alle lave menn tenker likt". Min forrige kjæreste var 172 cm, et par cm lavere enn meg. Høyden var aldri noen issue i vårt forhold. Men jeg har også datet helt gjennomsnittlig høye menn som ikke likte at jeg ble høyere enn dem med hæler.

Anonymkode: 7ca0a...16a

Skrevet

Høyden spiller egentlig ganske liten rolle for min del, men har blitt avvist på grunn av den mye selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker jenter som er på ca min høyde (171) +/-5cm. Dessverre opplever jeg at det er en del jenter på den høyden som ikke syns det er ok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...