Gjest O.G. Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, Mibella skrev: Ja det lurer jeg på. Hva skjer? Hva tenker du på da?
Gjest Mibella Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, O.G. skrev: Hva tenker du på da? Alt liksom, livet, blir noe annerledes, er det mye man ikke kan gjøre lenger (eller føler man ikke kan gjøre) skjer det noe nytt, osv osv
Katten.2.0 Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Jeg vil få en avsindig trang til å kjøpe motorsykkel/sportsbil, forlate kona og knulle 20-åringer. 4
Fru Uperfekt Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Temmelig mye det samme som om du er 37-38-39 osv. . . Alder er i stor grad bare ett tall 2
Gjest O.G. Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, Mibella skrev: Alt liksom, livet, blir noe annerledes, er det mye man ikke kan gjøre lenger (eller føler man ikke kan gjøre) skjer det noe nytt, osv osv Ting er som det pleier.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 Det skjer ingenting spesielt. Alt fortsetter som før. Anonymkode: 37709...451 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 4 minutter siden, Mibella skrev: Ja det lurer jeg på. Hva skjer? Interessant spørsmål. Hva skjer når man oppretter en bruker på kg, eller våkner om morgenen? Når raser mnnen og når kommer vi til å dø? Anonymkode: 6d940...48c 6
Ardwinna Skrevet 14. august 2016 #9 Skrevet 14. august 2016 Puppene faller plutselig 20 cm lengre ned, hårtuppene fliser seg, tennene blir akutt to-tre nyanser gulere og man får plutselig en sterk trang til å spise aspik/cabaret og ta seg en konjakk til kaffen. Kort tid etter kommer det sterke, naturlige behovet for konehår, fornuftige sko og gøye bluser. De ekstra rampete får lyst til å skaffe seg papegøyeøredobb, skråklipt bob og flagrende klær, og skeier fnisende ut med et glass rødt midt i uka mens de lytter til dikt på lydbok. 40-årene altså. Det er da det skjer! 20
Gjest Mibella Skrevet 14. august 2016 #10 Skrevet 14. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessant spørsmål. Hva skjer når man oppretter en bruker på kg, eller våkner om morgenen? Når raser mnnen og når kommer vi til å dø? Anonymkode: 6d940...48c Nettopp! Hva er ditt svar på disse spørsmålene?
Gjest Mibella Skrevet 14. august 2016 #11 Skrevet 14. august 2016 Ja men er det ikke noe som forandrer seg i livet?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #12 Skrevet 14. august 2016 Muskulaturen svekkes, hukommelsen svekkes osv, men det skjer fra rundt 25-30 årsalderen. Anonymkode: 5c462...232
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #13 Skrevet 14. august 2016 Tja, forskjeller jeg merker fra da jeg var yngre: har ingen trang til å drikke eller feste hver helg, har fått slappere hud og antydninger til rynker her og der, men heldigvis ingen uønsket vektøkning. Jeg er tryggere på meg selv og ikke så opptatt av hva andre mener. Videre har jeg forstått at man må ta tak og gå for ting man ønsker, ting skjer ikke av seg selv. Man bør ikke utsette for mye, plutselig kan det være for sent. Livet er ikke bare svart og hvitt, det finnes mange nyanser mellom rett og galt, jeg er nok mer tolerant som 40-åring enn som 20-åring. At ting skjer alle andre, ikke meg, det er feil. Videre har jeg skjønt at selv om jeg føler meg klokere, kan jeg fremdeles gjøre spennende ting og lære mye nytt. Livet er ikke over ved en viss aldersgrense, husker at jeg på et tidspunkt regnet folk i slutten av 20-årene som steingamle og kjipe... Jeg har også forstått at foreldrene mine faktisk ofte hadde rett, selv om jeg aldri hadde trodd det kom til å skje... Anonymkode: 2fda2...50b 5
John McClane Skrevet 14. august 2016 #14 Skrevet 14. august 2016 29 minutter siden, Mibella skrev: Ja det lurer jeg på. Hva skjer? Tja hva vil du skal skje? I så fall gjør det du kan for at det skjer da! Lite endrer seg fordi du passerer førti år, annet enn din mentale bevissthet over det faktum at du trer inn i enda et nytt tiår........ Vær deg selv, alder er bare til bruk i passet, og når gamle rike menn bytter ut kona med unge blondiner som på artig vis blir tilsnakket som hans datter/din far:) 1
exictence Skrevet 14. august 2016 #15 Skrevet 14. august 2016 35 minutter siden, Mibella skrev: Alt liksom, livet, blir noe annerledes, er det mye man ikke kan gjøre lenger (eller føler man ikke kan gjøre) skjer det noe nytt, osv osv På en måte føler jeg at jeg kan gjøre mer fordi jeg er mer trygg på meg selv, har bedre selvtillit. Bryr meg ikke så mye om hva andre tenker om meg og det jeg gjør. Jeg verdsetter mer små ting i livet i forhold til før. Før var jeg mye mer opptatt av å passe inn og bli likt, mer fokusert på meg selv. Men nå retter jeg blikket mer utover, kan man si. 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #16 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, exictence skrev: På en måte føler jeg at jeg kan gjøre mer fordi jeg er mer trygg på meg selv, har bedre selvtillit. Bryr meg ikke så mye om hva andre tenker om meg og det jeg gjør. Jeg verdsetter mer små ting i livet i forhold til før. Før var jeg mye mer opptatt av å passe inn og bli likt, mer fokusert på meg selv. Men nå retter jeg blikket mer utover, kan man si. Det at du retter blikket mer utover nå har kanskje sammenheng med at du har oppnådd det du skulle i skole/jobbsammenheng og kanskje også i privatlivet? Anonymkode: 8dc4c...af5
Fru Uperfekt Skrevet 14. august 2016 #17 Skrevet 14. august 2016 32 minutter siden, Ardwinna skrev: Puppene faller plutselig 20 cm lengre ned, hårtuppene fliser seg, tennene blir akutt to-tre nyanser gulere og man får plutselig en sterk trang til å spise aspik/cabaret og ta seg en konjakk til kaffen. Kort tid etter kommer det sterke, naturlige behovet for konehår, fornuftige sko og gøye bluser. De ekstra rampete får lyst til å skaffe seg papegøyeøredobb, skråklipt bob og flagrende klær, og skeier fnisende ut med et glass rødt midt i uka mens de lytter til dikt på lydbok. 40-årene altså. Det er da det skjer! Hva er konehår?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #18 Skrevet 14. august 2016 4 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Hva er konehår? Anonymkode: 6e211...343 4
Gjest 2Bhonest Skrevet 14. august 2016 #19 Skrevet 14. august 2016 Når du fyller 40, er sjansen for at du har begynt på siste halvdel av livet svært stor.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #20 Skrevet 14. august 2016 Det er da livet begynner. Anonymkode: c6982...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå