Gå til innhold

Ny bank, ny konto. Haster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke bankkort atm. Heller ikke tilgang til nettbank. Er det noen banker som sender ut bankkort veldig kvikt? Må ha kortet seinest på onsdag. Tenkte hvis jeg evt fikser ting i dag (ja, jeg vet at det er søndag).

Ikke DNB, Nordea eller Ya.

Anonymkode: 923fc...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke bankkort atm. Heller ikke tilgang til nettbank. Er det noen banker som sender ut bankkort veldig kvikt? Må ha kortet seinest på onsdag. Tenkte hvis jeg evt fikser ting i dag (ja, jeg vet at det er søndag).

Har du hatt annen bankonto tidligere og tilgang til nettbank og nettbankbrikke (kodebrikke)?

Du bruker samme kode og kodebrikke for å logge inn i den nye banken, som den gamle

Anonymkode: d1ec9...f33

• Liker 1
Skrevet

De fleste banker har kundeservice på chat og/ eller tlf døgnet rundt (også i helger)

Snakk med kundeservice i banken din

Skrevet

Senest onsdag høres dessverre urealistisk ut uansett hvilken bank du velger. De må prossessere informasjonen og lage kortet, så de har da 1,5 dager på dette da kortet må være i posten senest tirsdag ettermiddag for at du skal få det på onsdag. Men du an ringe diverse banker og høre om det er mulighet for det.

Anonymkode: 61c15...526

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken bank?

Hvorfor har du ikke bankkort, og hvorfor har du ikke tilgang på nettbank?

Skrevet

Jeg er kunde hos DNB og av ulike årsaker er det langt ifra sikkert at de får sendt dette til meg raskt nok. Derfor tenker jeg ny bank og ny konto. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kunde hos DNB og av ulike årsaker er det langt ifra sikkert at de får sendt dette til meg raskt nok. Derfor tenker jeg ny bank og ny konto. 

Hvor mange dager er det gått siden du ba DNB om å sende deg nytt kort og innloggingsmateriell (kode + brikke)? Har du mistet det du hadde før?

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom de kjenner deg i en av filialene (Post i butikk eller fysisk bank) som du har besøkt, så har de mulighet til å la deg ta ut et visst beløp uten bankkort :)

• Liker 1
Skrevet

Helt greit at dere kommer med andre løsninger, men jeg lurer på om det er noen banker som kan sende meg et bankkort slik at jeg har det seinest onsdag. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit at dere kommer med andre løsninger, men jeg lurer på om det er noen banker som kan sende meg et bankkort slik at jeg har det seinest onsdag. 

Vet ikke. Tror at det er usannsynlig at de rekker å sende det så raskt.

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du ha kortet seinest onsdag?

Kan du fortelle litt om hva du må bruke kortet til f.o.m. onsdag, så kan vi hjelpe deg å finne løsninger :)

Har du evt Mastercard?

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tar 2 uker å lage konto I ny bank. Og du må huske at det tar en dag å overføre fra dnb til annen bank.

Anonymkode: 45c2a...296

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(...) atm.

Det heter minibank på norsk. :)

Anonymkode: 87644...996

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PAYGOO

Paygoo Prepaid MasterCard® Gift er et gavekort som kan brukes på nett og i alle butikker som aksepterer kort fra MasterCard. Gavekortet lader du med et valgfritt beløp mellom 100 NOK og 2000 NOK.

Kjøpes på Narvesen og fåes med engang 

Sikkert mange andre også med visa og andre beløpsgrenser 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det heter minibank på norsk. :)

Anonymkode: 87644...996

Haha :fnise:. Jeg trodde ts mente "at the moment". 

Anonymkode: e9e4b...c7a

• Liker 7
Skrevet

At the moment, ja.

Jeg reiser til utlandet på torsdag og skulle helst hatt med et bankkort. Får jeg tatt ut penger hos DNB hvis jeg tar med passet mitt? Får jeg evt tatt ut euro? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At the moment, ja.

Jeg reiser til utlandet på torsdag og skulle helst hatt med et bankkort. Får jeg tatt ut penger hos DNB hvis jeg tar med passet mitt? Får jeg evt tatt ut euro? 

Ja

Du får i hvertfall vekslet. Mulig du får tatt ut euro også

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At the moment, ja.

Får man ikke nødkort hos DnB da?

Skrevet

Ingen banker ordner dette i løpet av noen få dager. Du skal først saksbehandles som ny kunde. Det tar noen dager. Der etter skal bilde eventuelt taes, så skal kortet settes i produksjon og sendes. 

Det jeg fikk raskest var et kredittkort fra Norwegian. 

Anonymkode: e775b...6b2

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At the moment, ja.

Du får tatt ut med pass ja. 

Anonymkode: 45c2a...296

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...