AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Kan jeg få en mann til å gjøre det? Anonymkode: e4479...ed8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Du kan kreve at en av samme kjønn som deg gjør det. Om man kan kreve at en av motsatt kjønn gjør det vet jeg ikke. Men du kan alltids spørre Anonymkode: d2e0d...e80
BlendaSensitive Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Hvis naken visitasjon så kan du nok be om at en med samme kjønn som deg gjør dette. Men sånn vanlig rutine utenpåklær, tja, Ingen aning om du kan kreve. Men tar jo bare 5 sekunder eller noe. Eventuelt kan du jo passe på å ikke ha noe som piper, så slipper du problemstillingen. 2
reiseglad Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Ts: er du kvinne? I så fall vil du bli spurt om du vil undersøkes av en kvinne. Du kan jo også bli plukket ut i en tilfeldig kontroll, selv om du har alt på det tørre, så "problemstillingen" kan oppstå uansett.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 6 timer siden, BlendaSensitive skrev: Hvis naken visitasjon så kan du nok be om at en med samme kjønn som deg gjør dette. Men sånn vanlig rutine utenpåklær, tja, Ingen aning om du kan kreve. Men tar jo bare 5 sekunder eller noe. Eventuelt kan du jo passe på å ikke ha noe som piper, så slipper du problemstillingen. Jeg ble tatt ut i tilfeldig kontroll i 3 av 4 kontroller nå i sommer. Så du vet aldri. Fikk forsåvidt aldri spm en gang, var kvinner som sjekket Anonymkode: 325b8...33c
Fru Uperfekt Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg få en mann til å gjøre det? Anonymkode: e4479...ed8 Du vil få spørsmål om du ønsker mann om du er mann og kvinne om du er kvinne. Hver gang det har skjedd med meg har jeg fått spørsmålet, siden det er mest menn som er tyttebærpoliti. Har kun blitt tatt ut til tilfeldige kontroller
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 Jeg har aldri blitt spurt, men har registrert (i hvert fall andre steder i Skandinavia) at det står oppslått at du kan be om å bli visitert av samme kjønn. Men det er da noe man spesifikt må spørre om. Anonymkode: 02545...ac4
Gjest Coolaid Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 (endret) Hva kommer spørsmålet av? Endret 14. august 2016 av Coolaid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå