AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Bare late! Jeg syns så synd på en nabofrue. Hun går rundt i mannfolkklær får å skjule kroppen, har fett hår og er blek og rødmusset..... lyse tykke bryn... Jeg ser at om hun kledde seg mer feminint, fikk en frisør til å farge og klippe håret, og hadde på foundation, kajal, øyeskygge og litt rouge, så hadde hun sett 10 ganger bedre ut! Mange sier at hvorfor skal jeg se bedre ut, jeg har jo mann osv... Ja, men hvorfor ikke se ut som et bedre deg? Du ser både kvikkere ut og blir vakrere. Du blir ikke modell av å sminke deg, men du fremhever dine beste trekk og skjuler dine dårligere trekk Anonymkode: a6104...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Hva er ditt tips til meg som har så dype arr (i ansiktet) at de ikke kan sminkes vekk, og jeg heller ikke har råd til arrbehandling på klinikk eller hos hudspesialist? Anonymkode: 31cbe...df1 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Det finnes også kvinner som ikke bryr seg så mye om utseende. Ikke nødvendigvis late, kan hende de bare ikke synes det er viktig Lurt å tenke på at alle er forskjellige. Anonymkode: 780be...8cd 12
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Er det egentlig ganske provoserende å se en "lat kvinne" som er fornøyd med seg selv slik hun er, når ts kanskje ikke er det i forhold til seg selv, selv om hun bruker sminke og er "pen"? Anonymkode: 2d63b...deb 3
momo Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Jeg bruker nesten aldri sminke, da jeg har eksem, og tåler veldig lite sminke. Nå synes jeg at jeg er pen uten sminke og. Ser da mange vakre kvinner uten sminke. Men jeg bryr meg om hygiene og klær da. Og det gjør da de fleste kvinner. 3
Gjest O.G. Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 Vel, men hva nabokona/andre damer skal gjøre er ikke noe du trenger å bekymre deg over. Trives folk som de er, hvorfor da forandre på seg?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er ditt tips til meg som har så dype arr (i ansiktet) at de ikke kan sminkes vekk, og jeg heller ikke har råd til arrbehandling på klinikk eller hos hudspesialist? Anonymkode: 31cbe...df1 Bruke primer fra Tony Moly (fås billig på ebay) - den jevner ut store porer, arr og rynker! Og foundation i tillegg. Om du får vekk det rosa/røde, så vil det vises mindre. Det samme om du matter ned huden - for skinner huden, så vises alt mye bedre. Anonymkode: a6104...ca7 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bruke primer fra Tony Moly (fås billig på ebay) - den jevner ut store porer, arr og rynker! Og foundation i tillegg. Om du får vekk det rosa/røde, så vil det vises mindre. Det samme om du matter ned huden - for skinner huden, så vises alt mye bedre. Anonymkode: a6104...ca7 Takk for tips! Anonymkode: 31cbe...df1
Cathrine88 Skrevet 14. august 2016 #9 Skrevet 14. august 2016 Hvordan vet du at hun går i "mannfolkklær" for å skjule kroppen og ikke fordi det er den typen klær hun liker? Og at hun har den frisyren og de brynene hun har, ikke fordi hun er lat, men fordi det er det hun synes er vakrest? Jeg er relativt jålete og går helst i skjørt og kjoler, men jeg går da ikke rundt og synes synd på andre fordi de foretrekker en stil som er mindre fin (ok, direkte grusom i noen tilfeller ) i mine øyne. 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #10 Skrevet 14. august 2016 8 minutter siden, O.G. skrev: Vel, men hva nabokona/andre damer skal gjøre er ikke noe du trenger å bekymre deg over. Trives folk som de er, hvorfor da forandre på seg? Trives du med å gå rundt med en diger rød kvise på nesen og mørke ringer under øynene, som gjør at du ser trøtt og trist ut, når du vet at med litt "magi" fra en concealer, så vil du se både våknere ut og slipper det røde blikkfanget midt på nesen. Anonymkode: a6104...ca7
Gjest O.G. Skrevet 14. august 2016 #11 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Trives du med å gå rundt med en diger rød kvise på nesen og mørke ringer under øynene, som gjør at du ser trøtt og trist ut, når du vet at med litt "magi" fra en concealer, så vil du se både våknere ut og slipper det røde blikkfanget midt på nesen. Anonymkode: a6104...ca7 Jeg hadde ikke trivdes med det, men hvis andre ikke er plaget med kvise på nesen, hvorfor skulle jeg da mase på dem om concealer?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #12 Skrevet 14. august 2016 Hvorfor prøver du ikke å bli matematiker, TS? Du er kanskje ikke interessert i matte, men hvorfor ikke bli den beste matematikeren du kan være? Anonymkode: 9f377...12f 11
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #13 Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, Cathrine88 skrev: Hvordan vet du at hun går i "mannfolkklær" for å skjule kroppen og ikke fordi det er den typen klær hun liker? Og at hun har den frisyren og de brynene hun har, ikke fordi hun er lat, men fordi det er det hun synes er vakrest? Jeg er relativt jålete og går helst i skjørt og kjoler, men jeg går da ikke rundt og synes synd på andre fordi de foretrekker en stil som er mindre fin (ok, direkte grusom i noen tilfeller ) i mine øyne. Ja, men jeg syns det 3er så synd at hun selv ikke ser hvor vakker hun egentlig er, at hun skjuler det med sine svarte, store mannfolklær! Det kan hende hun har dårlig råd og ikke råd til frisør osv, men man kan få tak i fine klær billig - og håret kan man fikse selv... og sminke får man billig på ebay. Mange lar være å sminke seg fordi de tror de ikke kan. Vel - se på youtube, masse videoer der man kan lære fra. Og er man usikker, begynn forsiktig. Du trenger ikke bruke svart flytende kajal, den er vanskelig å få fin om du ikke er stødig på hånden. Ta heller en tynn pensel og litt mørk farge og tegn forsiktig langs vippekanten og skrå den forsiktig opp på utsiden av øyet. Ta på en beige øyeskygge på hele lokket og en litt mørkere i fordypningen over øyelokket. Ta på to lag brunsvart mascara. Har du lyse bryn og ikke tør farge de selv eller tegne de på - få en frisør til å nappe de og farge de. Pene bryn gjør så mye for utseendet! Men ikke gå for de nymotens digre svarte bryna som jeg ser enkelte ungjenter har. Pene bryn gjør deg vakrere, men er du pen og går for de digre stygge bryna - da ødelegger du utseendet! Jeg syns vel så synd på de som pynter for mye på bryna... da er det bedre å ha naturlig lyse bryn. Anonymkode: a6104...ca7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #14 Skrevet 14. august 2016 5 minutter siden, Cathrine88 skrev: Hvordan vet du at hun går i "mannfolkklær" for å skjule kroppen og ikke fordi det er den typen klær hun liker? Og at hun har den frisyren og de brynene hun har, ikke fordi hun er lat, men fordi det er det hun synes er vakrest? Jeg er relativt jålete og går helst i skjørt og kjoler, men jeg går da ikke rundt og synes synd på andre fordi de foretrekker en stil som er mindre fin (ok, direkte grusom i noen tilfeller ) i mine øyne. Hun er overvektig og jeg vet at mange damer skjuler kroppen sin i slike klær. har du ikke sett Trinny og Susannah? Anonymkode: a6104...ca7
Cathrine88 Skrevet 14. august 2016 #15 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg syns det 3er så synd at hun selv ikke ser hvor vakker hun egentlig er, at hun skjuler det med sine svarte, store mannfolklær! Det kan hende hun har dårlig råd og ikke råd til frisør osv, men man kan få tak i fine klær billig - og håret kan man fikse selv... og sminke får man billig på ebay. Mange lar være å sminke seg fordi de tror de ikke kan. Vel - se på youtube, masse videoer der man kan lære fra. Og er man usikker, begynn forsiktig. Du trenger ikke bruke svart flytende kajal, den er vanskelig å få fin om du ikke er stødig på hånden. Ta heller en tynn pensel og litt mørk farge og tegn forsiktig langs vippekanten og skrå den forsiktig opp på utsiden av øyet. Ta på en beige øyeskygge på hele lokket og en litt mørkere i fordypningen over øyelokket. Ta på to lag brunsvart mascara. Har du lyse bryn og ikke tør farge de selv eller tegne de på - få en frisør til å nappe de og farge de. Pene bryn gjør så mye for utseendet! Men ikke gå for de nymotens digre svarte bryna som jeg ser enkelte ungjenter har. Pene bryn gjør deg vakrere, men er du pen og går for de digre stygge bryna - da ødelegger du utseendet! Jeg syns vel så synd på de som pynter for mye på bryna... da er det bedre å ha naturlig lyse bryn. Anonymkode: a6104...ca7 Dette er bare tull. Du aner ikke noe om hva hun tenker. Kanskje hun ser seg selv i speilet hver morgen og tenker 'Yes! Jeg ser ut som en gudinne! Jeg elsker brynene mine, jeg elsker håret mitt og jeg elsker klærne mine!' 7
Cathrine88 Skrevet 14. august 2016 #16 Skrevet 14. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er overvektig og jeg vet at mange damer skjuler kroppen sin i slike klær. har du ikke sett Trinny og Susannah? Anonymkode: a6104...ca7 I mine øyne er de drepende kjedelige. 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #17 Skrevet 14. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor prøver du ikke å bli matematiker, TS? Du er kanskje ikke interessert i matte, men hvorfor ikke bli den beste matematikeren du kan være? Anonymkode: 9f377...12f Haha jeg hadde 6 i alle fag, men matta sleit jeg med, lå på 3-4 der Anonymkode: a6104...ca7
Cathrine88 Skrevet 14. august 2016 #18 Skrevet 14. august 2016 Men hvorfor tror du hun hadde blitt mer fornøyd hvis hun kopierte stilen din? Som eksempel: det er en tråd her nå om mønstrete bomberjakker og jeg synes de er mindre pene, for å si det mildt. Når jeg ser noen i en sånn jakke tenker jeg 'For en fæl jakke!' Jeg tenker ikke 'Stakkars dame. Hun vil så gjerne se akkurat ut som meg, men hun vet bare ikke hvordan hun skal klare det.' Ser du forskjellen? 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #19 Skrevet 14. august 2016 Kanskje hun synes synd på deg? Kanskje hun tenker at det er synd at noen er så fokusert på utseende og ikke kan være fornøyd med seg selv slik de er. Alle som pynter seg litt tenker så klart ikke sånn om seg selv, og kanskje ikke du gjør det heller. Det vet jeg ikke da jeg, akkurat som deg, ikke har innsyn i andres tanker og ikke nødvendigvis vet hva andre trives med. Anonymkode: 780be...8cd 1
Katten.2.0 Skrevet 14. august 2016 #20 Skrevet 14. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er ditt tips til meg som har så dype arr (i ansiktet) at de ikke kan sminkes vekk, og jeg heller ikke har råd til arrbehandling på klinikk eller hos hudspesialist? Anonymkode: 31cbe...df1 Arr kan være fint. Særpreg er awesome! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå