AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1 Skrevet 14. august 2016 Jeg skal på min første handletur til Sverige, men er usikker på hva man bør kjøpe? Altså hva lønner det seg å kjøpe? Har dere noen standardvarer som dere kjøper? Det jeg har tenkt mest på er laktosefriepeodukter, kjøtt av noe slag, kylling, tørrvarer og alkohol. Anonymkode: 1deb1...8fa
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 Vi kjøper alltid ost Anonymkode: a5bb2...a15 1
FayFerner Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Kyllingfilet, svinefilet og ost. Og ostepopp med ekstra mye cheddar ost.
Kristanna Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Jubelsalami, bacon, løfbergs lilla kaffe, dusjsåper, håndsåper, polarbrød, dopapir storpakning står alltid på lista
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 Meieriprodukter Pepsi max Vegetarmat Knekkebrød/riskaker Ost Anonymkode: e1d38...27c
FantasDick Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 Vegetar/veganske produkter - så godt utvalg og fine priser! Te - så godt utvalg og mange spennende smaker. Fått mange favoritter her. Diverse tørrvarer - bokhvete, quinoa, linser, forskjellige typer mel o.l. Bedre utvalg og lavere priser. Barnemat - lille A spiser middag på glass av og til og i Sverige har de så sinnsykt mye mer å velge mellom, særlig økologisk. Når jeg sier bedre utvalg så ta med i betraktning at jeg ikke bor i Oslo (hvor jeg synes utvalget er vedig bra).
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 Dopapir, tøymykner, div kjøtt, melk og meieriprodukter generelt. Anbefaler ikke å kjøpe kyllingfilet i Sverige, du sparer absolutt ingenting på det. Kyllingen i Sverige er sprøyta fulle av saltvann, så selv om kiloprisen er mindre så kjøper du egentlig bare saltvann. Kjøp heller fra Stange eller Den stolte hane, da får du kvalitetkjøtt og du kan være trygg på at dyrene har hatt det bra Anonymkode: 12059...4b7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå