Gå til innhold

Fjortiser på kino

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva faen gjør dere der egentlig? Sitter og fniser og ler. Snapper og kikker på Facebook. Overhodet ikke interessert i filmen. Nå er jeg DRITTLEI. Ler av scener der ingen andre ler. Kom dere til helvete hjem og drikk dere drita og spill Pokemon Go.

Takk for meg.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så enig. De ødelegger hele kinoopplevelsen. 

Anonymkode: b7c65...2bb

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke lov å le der der andre ikke ler? Best at jeg holder meg hjemme fra kino heretter da! :ohmy:
Men ellers så er jeg enig. Man går ikke på kino for å sjekke facebook eller sende snaps. Og skravlinga sparer man til etterpå.

Skrevet

Nå ja, det finnes voksne idioter som skravler på telefon under filmer også...
Så har du gjerne de som bare MÅ ut for en sig hvert 20min, kommer inn og forpester raden rundt med røykstanken...
Du har gjerne de som tar med spedbarn på før-norges og verdenspremierer på film... (kunne de heller ikke ventet og dratt på babykino?)
Irriterer meg ikke over fjortiser, jeg irriterer meg over ALLE som absolutt skal lage unødig støy på kino.

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, DeLorean skrev:

Hva faen gjør dere der egentlig? Sitter og fniser og ler. Snapper og kikker på Facebook. Overhodet ikke interessert i filmen. Nå er jeg DRITTLEI. Ler av scener der ingen andre ler. Kom dere til helvete hjem og drikk dere drita og spill Pokemon Go.

Takk for meg.

Er vel ikke bare "fjortiser" som holder på sånn da...

Anonymkode: 377ae...c46

Skrevet
10 timer siden, Ardwinna skrev:

Er det ikke lov å le der der andre ikke ler? Best at jeg holder meg hjemme fra kino heretter da! :ohmy:
Men ellers så er jeg enig. Man går ikke på kino for å sjekke facebook eller sende snaps. Og skravlinga sparer man til etterpå.

Vel. Man sitter ikke og gapskratter under en skrekkfilm. Men det er kanskje bare meg?

Skrevet

Min erfaring er at voksne mennesker holder kjeft. Selv er jeg 36. Det er den yngre garde som er problemet. Det burde vært innsamling av mobiler. Hadde ikke gjort meg noe verdens ting.

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, DeLorean skrev:

Vel. Man sitter ikke og gapskratter under en skrekkfilm. Men det er kanskje bare meg?

Pinlig nok kan jeg lett le av skrekkfilmer... Men jeg er klar over at det er litt merkelig så jeg prøver å ikke le så høyt når jeg er på kino eller eventuelt ser film sammen med folk jeg ikke kjenner så godt :sjenert:

Skrevet

Jeg var nylig på kino og en ung gutt foran oss satt og snappet absolutt hele tiden. Hvorfor betale penger for å snappe, han kunne jo bare holdt seg hjemme.

Skrevet
21 minutter siden, Ardwinna skrev:

Pinlig nok kan jeg lett le av skrekkfilmer... Men jeg er klar over at det er litt merkelig så jeg prøver å ikke le så høyt når jeg er på kino eller eventuelt ser film sammen med folk jeg ikke kjenner så godt :sjenert:

Jeg regner med at din latter ikke går innunder det TS mener. :) Det er helt greit å le, særlig når filmen bygger opp til det, men for enkelte i denne aldersgruppen blir det bare så overdrevent og fjollete. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med at din latter ikke går innunder det TS mener. :) Det er helt greit å le, særlig når filmen bygger opp til det, men for enkelte i denne aldersgruppen blir det bare så overdrevent og fjollete. 

Jeg prøver å være diskret i hvert fall, men av og til kommer det noen spontane, ukontrollerte latterbrøl :fnise: Kanskje liksågreit at jeg holder meg hjemme foran Viaplay :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...