Gå til innhold

Har dere kvinner forståelse for litt "sjenerte" menn? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi menn som er litt trege av oss, vi trenger litt tid, vi er kanskje litt sjenert rundt deg fordi jeg liker deg så godt, men ønsker ikke at ting går så fort. Vi er litt treg til å invitere dere med på en date for å bli bedre kjent, men

Har dere forståelse for nettopp dette? 

.. at selv om jeg liker deg godt så går det bare veldig sakte fra min side!

Anonymkode: 23bcc...1a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi menn som er litt trege av oss, vi trenger litt tid, vi er kanskje litt sjenert rundt deg fordi jeg liker deg så godt, men ønsker ikke at ting går så fort. Vi er litt treg til å invitere dere med på en date for å bli bedre kjent, men

Lar du henne få vite at du liker henne så godt, da?

Hvordan møtes dere og hva gjør dere sammen, hvis du aldri inviterer henne på date eller inviterer henne med på noe annet?

Anonymkode: cd154...da4

• Liker 5
Skrevet

Klart det :) 

Anonymkode: cc6c8...938

• Liker 2
Skrevet

Nå er jeg ikke en som frekventerer datingsider, er for gammel for det, men jeg ville absolutt ønske å bli kjent med deg om jeg fikk treff på deg på en sånn side. Eller i det virkelige liv, for den del. :)

Anonymkode: 2b6fe...d74

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg ikke en som frekventerer datingsider, er for gammel for det, men jeg ville absolutt ønske å bli kjent med deg om jeg fikk treff på deg på en sånn side. Eller i det virkelige liv, for den del. :)

Kan du utdype litt hva du mener? :) jeg er litt treg i å koble...

-TS 

Skrevet

Mest sannsynlig vil jeg anta han ikke liker meg, siden det ikke skjer noe, og jeg vil putte han i vennesonen og gå videre. 

Det er ikke gøy å ikke vite hva han synes og det å vente og håpe er et slit vi helst vil unngå.

Så si ifra tidlig at du vil ha henne men at du trenger tid. Eller rett og slett ta deg selv i nakkeskinnet og gi jernet. Det er ikke verre enn det. 

Anonymkode: 997f9...fcd

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg tar det som manglende interesse hvis han ikke gir noen tegn som indikerer det motsatte.

Foretrekker rolige, og gjerne sjenerte menn, men får sjelden kontakt med de, da (usjenerte) menn som tar initiativ alltid kommer de sjenerte mennene i forkjøpet.

Anonymkode: 99464...206

• Liker 4
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis er kvinner forskjellige og menn forskjellige :) 

Det er en stor fordel at du lar henne få vite at du liker henne veldig godt, og også dette med at du ønsker å gå rolig frem. (for hvis du ikke lar henne få vite dette, kan hun oppfatte det som at du ikke er interessert)

• Liker 8
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvfølgelig! 

Jeg har slitt veldig mye med sjenanse selv, men det kom seg etterhvert som jeg ble eldre. Men opplever fremdeles at jeg blir utrolig sjenert når jeg møter nye mennesker, særlig i sosiale sammenkomster. 

Skrevet

Heldigvis er kvinner forskjellige og menn forskjellige :) 

Det er en stor fordel at du lar henne få vite at du liker henne veldig godt, og også dette med at du ønsker å gå rolig frem. (for hvis du ikke lar henne få vite dette, kan hun oppfatte det som at du ikke er interessert)

Jeg har ikke sagt det rett ut til henne at jeg liker henne, men gir henne oppmerksomhet i form av blikkkontakt og hyggelig prat når vi kommer til prat :) 

Er det godt tegn når jeg liker et instagram-bilde og jenta liker et tilbake?  (Jeg bare spør, føler at jeg er flink til å bygge opp en "flørt" på den måten

ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår det, samtidig synes jeg det er veldig viktig at du er tydelig på hva du ønsker for at hun ikke tror du ikke liker henne.

liker bilder på Face og insta synes jeg fort kan gi blanda signaler:P 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt det rett ut til henne at jeg liker henne, men 1) gir henne oppmerksomhet i form av blikkkontakt og hyggelig prat når vi kommer til prat :) 

2) Er det godt tegn når jeg liker et instagram-bilde og jenta liker et tilbake?  (Jeg bare spør, føler at jeg er flink til å bygge opp en "flørt" på den måten

ts

1) Det høres fint ut :) 

2) Jo, det er et godt tegn :)

Er dere ganske unge?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sagt det rett ut til henne at jeg liker henne, men gir henne oppmerksomhet i form av blikkkontakt og hyggelig prat når vi kommer til prat :) 

Er det godt tegn når jeg liker et instagram-bilde og jenta liker et tilbake?  (Jeg bare spør, føler at jeg er flink til å bygge opp en "flørt" på den måten

ts

Blikkontakt og smil, samt hyggelig prat er jo en begynnelse. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men å like bilder på insta er jo noe. Er dere venner på FB?

Jeg ville fortsatt med blikkontakt og smil, om jeg var deg.

Skrevet
1 minutt siden, Snuppi skrev:

Blikkontakt og smil, samt hyggelig prat er jo en begynnelse. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men å like bilder på insta er jo noe. Er dere venner på FB?

Jeg ville fortsatt med blikkontakt og smil, om jeg var deg.

1) Det høres fint ut :) 

2) Jo, det er et godt tegn :)

Er dere ganske unge?

Takk for gode råd! :) Gamle og gamle - vi er i tjueårene! 

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode råd! :) Gamle og gamle - vi er i tjueårene! 

Aha :P Hvor ung er du, burde jeg spurt om :P

Nei, prøv å snakke med henne og les kroppspråket hennes.

Skrevet
1 minutt siden, Snuppi skrev:

Aha :P Hvor ung er du, burde jeg spurt om :P

Nei, prøv å snakke med henne og les kroppspråket hennes.

Kaster seg i håret og oppfører seg klønete? Jeg har lite erfaring og dårlig på å tolke kroppspråk på den måten! 

Helt ærlig, jeg prøver og ikke analysere så mye - og heller ta ting som det kommer :) 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kaster seg i håret og oppfører seg klønete? Jeg har lite erfaring og dårlig på å tolke kroppspråk på den måten! 

Helt ærlig, jeg prøver og ikke analysere så mye - og heller ta ting som det kommer :) 

Har du mye hår? Hårreisende :P

Som et sjenert menneske har jeg observert og lest mennesker og deres reaksjoner. Jeg må si at jeg har lært en del av det. Jeg leser mennesker når jeg møter dem i forskjellige sammenkomster og handler deretter.  

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du utdype litt hva du mener? :) jeg er litt treg i å koble...

-TS 

Altså, jeg er for gammel til å ønske å sjekke opp eller bli sjekket opp. Men om jeg hadde vært yngre så hadde jeg vært mye mer nysgjerrig på en mann som var mer tilbakeholden og beskjeden, enn en som la ut i det vide og det brede om hvor fantastisk han var på alle måter.

Jeg har problemer med å forholde meg til mennesker som er fulle av seg selv, om det er for vennskap eller forhold.

Tror nok ikke du vil ha så store problemer med å finne en som matcher deg. Mange yngre kvinner er nok også sånn som meg. Du høres ut til å være en svigermors drøm. :)

Skulle gjerne hatt deg som svigersønn.

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg er for gammel til å ønske å sjekke opp eller bli sjekket opp. Men om jeg hadde vært yngre så hadde jeg vært mye mer nysgjerrig på en mann som var mer tilbakeholden og beskjeden, enn en som la ut i det vide og det brede om hvor fantastisk han var på alle måter.

Jeg har problemer med å forholde meg til mennesker som er fulle av seg selv, om det er for vennskap eller forhold.

Tror nok ikke du vil ha så store problemer med å finne en som matcher deg. Mange yngre kvinner er nok også sånn som meg. Du høres ut til å være en svigermors drøm. :)

Skulle gjerne hatt deg som svigersønn.

Dette var hyggelig! :) 

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...