Snuppelura2 Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Hei dere Jeg er en jente på 27 år som for første gang i mitt liv fikk orgasme for en uke siden🙌 det var da alene. Og har vel blitt ganske hekta siden det endelig gikk etter å ha gått mange år og trodd at det er noe galt med meg. Så nå har det vel gått for meg hver dag siden dette😂 Jeg har en partner som jeg pleier å ha sex med, og har veldig veldig lyst å få det til når jeg er med han. Og det vet jeg han ønsker også. Er ikke noe stress når vi har sex, men føler ikke jeg er i nærheten når vi er sammen. Så mitt spørsmål er: hvor lang tid tok det ca for dere andre jenter før dere klarte å komme med partner? Og har dere brukt kortere tid på å komme etterhvert? Jeg bruker vel ca 10-20 min på å komme. Og har orgasmene blitt kraftigere med tiden? Føler ikke jeg har de heftigste orgasmene, og de varer vel ca 10sekunder. Hilsen ny på forumet😊
Elefantenirommet Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Har kraftigere med partner enn alene. Slapp av og vis hva han skal gjøre for at du skal komme. Håper det funker.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 Stimuler deg selv mens du har sex med partneren din, lover deg at du får orgasme. F.eks han tar deg bakfra mens du har hånda mellom beina og stimulerer klitoris. Evt du kan sitte på toppen, ha knærne på hver sin side av han, legg underarmene på hver sin side av hodet hans, magen din ned mot magen hans og gnu deg frem og tilbake mot han mens du knuller han sånn at klitoris blir stimulert. Gjerne varier med sirkelbevegelser og ikke bare frem og bak. Veldig deilig posisjon å ha sex i. Han har hendene fri til å ta på rumpa di, og dere er veldig nære sånn at dere kan kline mens du puler han. Faen, nå fikk jeg lyst på et nummer! Anonymkode: 28cbf...6ff 1
Snuppelura2 Skrevet 13. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2016 11 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Har kraftigere med partner enn alene. Slapp av og vis hva han skal gjøre for at du skal komme. Håper det funker. Så heldig du er😀 vil så gjerne få det til! Men er vel ikke så lett når man stresser med å komme også:-/ Vet jo knapt hva som funker selv enda, men får kanskje ha litt ny opplæring 😂
Snuppelura2 Skrevet 13. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stimuler deg selv mens du har sex med partneren din, lover deg at du får orgasme. F.eks han tar deg bakfra mens du har hånda mellom beina og stimulerer klitoris. Evt du kan sitte på toppen, ha knærne på hver sin side av han, legg underarmene på hver sin side av hodet hans, magen din ned mot magen hans og gnu deg frem og tilbake mot han mens du knuller han sånn at klitoris blir stimulert. Gjerne varier med sirkelbevegelser og ikke bare frem og bak. Veldig deilig posisjon å ha sex i. Han har hendene fri til å ta på rumpa di, og dere er veldig nære sånn at dere kan kline mens du puler han. Faen, nå fikk jeg lyst på et nummer! Anonymkode: 28cbf...6ff Takk for svar😊 Pleier alltid stimulere meg selv når vi har sex, men kommer liksom aldri dit. Det er jo mindblowing sex, men mangler den siste biten.. å komme i mål. Det er jo ikke alltid like lett å få tilgang, og kan miste litt plassering på hånden om han tar meg hardt. Men øvelse gjør vel mester?😜 Haha, ditto! Får se litt på OL istedet og håpe at det går over 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå