Gå til innhold

Er dette normal sjekking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske ny på dette med nettdating. Lagde meg nylig en profil på Sukker. Kom raskt kontakt med en mann som virket veldig bra. Men det tok ikke mange dager før han sende meldinger om jeg liker å kose, liker å ha mye sex og nå sist spurte han om jeg har fin rumpe. Kjenner jeg synes dette er alt for mye, vi har jo ikke møtt hverandre en gang. Hva synes dere? Han stiller mage seriøse spørsmål også altså.

Anonymkode: 55495...c24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mye, ja. Ville nok ikke giddet å bruke mer tid på ham.

Anonymkode: 8cc6a...648

• Liker 2
Skrevet

Den sorten ja..dem kutter jeg ut fort .

• Liker 1
Skrevet

Huff hvorfor gjør enkelte menn slikt? Greit at de synes sex er viktig i et forhold, det gjør jo vi også, men jeg tror ikke de skjønner at vi synes slike kommentarer er ekle og frastøtende. 

Anonymkode: 7101c...416

• Liker 1
Skrevet

Godt å høre at andre reagerer som meg! Men hvordan blir jeg kvitt han da? Han la meg til på Face, så vi snakker der. Kan jeg bare slette han igjen? Eller burde jeg gi en forklaring? HJELP! Er helt lost! 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre at andre reagerer som meg! Men hvordan blir jeg kvitt han da? Han la meg til på Face, så vi snakker der. Kan jeg bare slette han igjen? Eller burde jeg gi en forklaring? HJELP! Er helt lost! 

Ja, men gi han beskjed først.

Anonymkode: e49a1...4c0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...