AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Det virker som en del datingsider er ganske kyniske og alt dreier seg om sex. Hvilke datingsider er mest seriøse i forhold til å finne seg en kjæreste? Har det blitt slik at alle datingsider tar betalt nå? Kan man ikke bli kjent med folk gratis? Anonymkode: 58b16...d46
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Vet ikke om alt koster penger. På OKCupid finnes det mange mennesker du kan snakke med fra hele verden, først må du svare på fire-fem hundre spørsmål (!!)om deg selv. På Sukker tror jeg du må betale før du får lov til å gi respons på meldinger i innboksen. På Happn kan du komme i kontakt med andre du går forbi på gaten som også har Happn. På Tinder kan du finne noen som er ute etter date men det er først og fremst en sex-app. Er ikke på noen av disse sidene. Orket ikke mer. Anonymkode: 52c12...abb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #3 Skrevet 15. august 2016 Du må over på de der du betaler for at det skal bli seriøst. Det sier seg vel litt selv også, det skal litt mer til for å registrere seg et sted der du må betale, da er man litt mer seriøst på leting etter noen. Jeg har god erfaring med Sukker.no, de har gode spørsmål og en oversiktlig "sortering" hvor det er lett å se hvor dere er like, og hvor dere ikke er like. Har bare møtt seriøse der, men det kan jo ha med alderen å gjøre også. Jeg er i 30-årene og har barn. Søker jo andre i tilsvarende situasjon, og de er stort sett seriøse. Anonymkode: b4afd...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå