Gå til innhold

Hvor finner man de billigste klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på om det er nettsider der samler opp beste priser, tilbud på klær. Jeg vet du har nett sider som prisjakt, prisguide og kelkoo, men der har de bare beste priser for nettbutikker, men jeg er ute fysiske butikker.  Det jeg er egentlig ute etter  en måte å finne butikker som har tilbud på klær. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, deima skrev:

Hei, jeg lurer på om det er nettsider der samler opp beste priser, tilbud på klær. Jeg vet du har nett sider som prisjakt, prisguide og kelkoo, men der har de bare beste priser for nettbutikker, men jeg er ute fysiske butikker.  Det jeg er egentlig ute etter  en måte å finne butikker som har tilbud på klær. 

Nå for tiden er det jo salg overalt!

Anonymkode: dd82c...8c6

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

EBAY

Anonymkode: b6e33...972

• Liker 1
Skrevet
På 13.8.2016 den 22.21, deima skrev:

Her https://www.sparkjop.no/Nettbutikk-kategorier/Salg/Dame/c/702?sort=price-asc&q=%3Arelevance%3Aitemtype%3ASKProduct&show=Page#

fra kr 19,- (!)

Anonymkode: 4be12...a63

• Liker 1
Skrevet

Abbonner på nyhetsbrev fra diverse nettbutikker, så får du raskt greie på deres salg :)

• Liker 1
Skrevet

ta å abboner på de lokale kjøpesenterene dine. så får du alle tilbud direkte i mailen din.
og så har du også butikker som fretex etc. 

• Liker 1
Skrevet

Her er for herre https://www.sparkjop.no/Nettbutikk-kategorier/Salg/Herre/c/703?sort=price-asc&q=%3Arelevance%3Aitemtype%3ASKProduct&show=Page#

Dessverre gjelder disse tilbudene kun nettbutikken, men Sparkjøp har også gode priser og tilbud i sine fysiske butikker

Her feks kan du trykke på den grå knappen og sjekke lageret i deres fysiske butikker https://www.sparkjop.no/Nettbutikk-kategorier/Herre/Overdeler/Genser/Varde-feltskjorte-i-bomull/p/410182

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke helt riktig. På prisjakt har man en egen priskategori benevnt "Fysiske butikker". Man får den opp om man går inn på hvert enkelt produkt. Desverre er det ikke noe eget søkekriterie for "Fysiske butikker", men man kan merke av for hvilke butikker man vil ha med i søketreffene. Selv søker jeg mye etter priser på elektronikk og datating, da hender det jeg at jeg merker av for Lefdal/Elkjøp og Expert siden jeg vet disse har fysiske butikker i nærheten av der jeg bor.

En annen ting; "Dagens beste tilbud" er også grådig kjekk. Man kan sortere på hvilke kategorier man vil ha med, eller bare søke opp en kategori.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 2
Skrevet

Pass på å handle når kjedebutikkene har halvprissalg 2 ganger pr år, og halv av halv pris noen uker deretter.

Hvilke typer klær er du interessert i?

• Liker 1
Skrevet

Du kan melde deg inn i kundeklubb på bla Kappahl (fysisk butikk) og få sms om spesialtilbud for kundeklubbmedlemmer.

Tilsvarende finnes i flere kjedebutikker.

• Liker 1
Skrevet

Svaret er enkelt: 

www.Aliexpress.com <billigst

Finner du det ikke der: www.ebay.com

Mye av dette er kinesiske størrelser. Men følger du størrelsesguiden på produktsiden. Pleier det å gå greit. 

Anonymkode: 3b14e...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...