Gå til innhold

Matplan under slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som slanker dere, eller bare liker å spise sunt.. hva spiser dere iløpet av en dag? Trenger inspirasjon:) 

Blir mye brødmat til lunsj/frokost/kvelds...

Anonymkode: 3d623...44c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes nettsider og kokebøker (f.eks Grethe Roede) som har kompetanse til å gi deg massevis av oppskrifter og ukesmenyer hvis du vil legge om til et sunnere og lettere kosthold, men jeg kan gi noen tips til hva du kan bytte ut brødskiva med :)

På hverdager spiser jeg alltid havregrøt til frokost. Til lunch spiser jeg enten brød, knekkebrød, eller salat. Kveldsmat spiser jeg sjelden, men i så fall blir det ofte en smoothie, eller bare litt frukt og bær.  I helgene blir første måltid ofte en brunch som består av middagsrester fra dagen før, nystekte scones med litt ekstra godt pålegg, eller en omelett/ pytt i panne med det jeg måtte ha tilgjengelig.

Anonymkode: e2a5b...82f

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes nettsider og kokebøker (f.eks Grethe Roede) som har kompetanse til å gi deg massevis av oppskrifter og ukesmenyer hvis du vil legge om til et sunnere og lettere kosthold, men jeg kan gi noen tips til hva du kan bytte ut brødskiva med :)

På hverdager spiser jeg alltid havregrøt til frokost. Til lunch spiser jeg enten brød, knekkebrød, eller salat. Kveldsmat spiser jeg sjelden, men i så fall blir det ofte en smoothie, eller bare litt frukt og bær.  I helgene blir første måltid ofte en brunch som består av middagsrester fra dagen før, nystekte scones med litt ekstra godt pålegg, eller en omelett/ pytt i panne med det jeg måtte ha tilgjengelig.

Anonymkode: e2a5b...82f

ok, da skal jeg se etter noen bøker :D Og smoothie på kvelden var jo lurt.. jeg er som regel litt sulten på kvelden og se 

Anonymkode: 3d623...44c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...