AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Mamma har en tendens til å bli irritert på meg når jeg er i dårlig humør og ikke hsr det så bra. Aner ikke hvorfor, men tror det er fordi jeg blir lukket og virker sur og da blir ho irritert og sint for at jeg ikke svarer slik som ho ønsker. Nå sist ringte ho meg opp etter jeg skrev i chatten vår om at jeg var i dårlig humør for å forklare hvorfor jeg svarte surt på noe annet. Da ho ringer virker ho allerede litt irritert, men det ho ringer for er for å spørre meg noe praktisk og om helt andre ting. Ho spør ikke hvordan det går med meg. Jeg blir irritert på henne for å ikke en gang spørre hvordan det går. Ender med at jeg legger på fordi jeg føler ho er urimelig. Blant annet fordi ikke tror meg når jeg sier grunnen for at jeg er lei meg, og beskylder meg for å juge osv. Dette ble veldig innviklet. Men jeg lurer på deres synspunkter på avsnittet over her. Synes dere ho bør si unnskyld? Eller er jeg urimelig? Ho ble altså oppgitt/irritert/sint fordi jeg var lei meg og det er altså ikke første gang. Sett meg lei på det. Så vurderer å avlyse hjemturen til helga om ho ikke tar første skrittet og sier noe. Anonymkode: c8273...bae
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Skal sies at jeg har hatt slitt med depresjon tidligere, og når jeg er i det humøret jeg er nå er jeg sånn over flere uker, evt mnd. Et altså ikke bare en "vanlig" dårlig dag. Mamma gir meg dårlig samvittighet for at jeg har det dritt og jeg føler aldri jeg kan sbakke med henne når jeg har det sånn som dette for da blir det bare krangling. Føler ikke jeg har rett til å ha det dårlig og jeg har aldri gått til henne når jeg har vært lei meg pga hvordan ho er mot meg da... Anonymkode: c8273...bae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå