Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Singel kvinne som nærmer seg 30 med stormskritt og vil ha barn her. Hvordan går man frem for å få sæddonor fra Danmark? Såvidt jeg vet så er det ingenting i veien for at jeg kan få barn.

Hvordan foregår hele prosessen? Interessert i å høre andres erfaringer, også med tanke på pris, hva dere sa på jobb når dere skulle til Danmark osv :)

Anonymkode: 74ae6...e62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ganske ung til å reise til DK for å få barn! Har du heøt gitt opp å finne en mann? Vil du ikke ha en mann? Jeg har hørt en historien om en som dro til dk og ble gravid, og fant drømmemannen like etterpå!

Anonymkode: c7eb6...e48

Skrevet

Du har mange år på å finne deg en partner, dersom du ønsker det. Storkklinikken har en god informativ nettside. Du kan også ringe de og spørre om alt du lurer på. 

Anonymkode: dcb19...0fd

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ganske ung til å reise til DK for å få barn! Har du heøt gitt opp å finne en mann? Vil du ikke ha en mann? Jeg har hørt en historien om en som dro til dk og ble gravid, og fant drømmemannen like etterpå!

Anonymkode: c7eb6...e48

Jeg har vel kanskje gitt opp ja.. 

Anonymkode: 74ae6...e62

Skrevet

Synes ikke du burde gi opp helt enda. Å gå i gjennom en graviditet, barselsperiode og oppdra et barn er ekstremt krevende og enda verre om du ikke har en partner til å støtte deg. Du er enda 29. Det hadde vært noe annet om du hadde vært 36+ og singel. Du kan fortsatt møte kjærligheten.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvor i landet bor du og hvor gammel er du?
Jeg har en kjekk, singel og værpesyk kamerat ;)

Anonymkode: 2e9bf...fc0

• Liker 2
Skrevet

Gjør det ts.

Tipper du møter mannen I dit liv I Danmark når du kommer ut av flyplassen. Adventure. 

Skrevet

Jeg har akkurat bikket 30, har et barn jeg fikk i tenårene og har hele tiden ønsket meg flere barn. Vurderer også Danmark! :) 

Har du fortalt noe til venner og familie enda? Så og si alle vennene mine er positive, mens familien er noe delt. 

Jeg har ihvertfall gitt opp å finne en mann, har ikke vært i nærheten på ti år, så nå orker jeg ikke vente lenger. Da får det bli omvent rekkefølge :P 

Anonymkode: e5f4b...2d4

Skrevet

Synes du er litt tidlig ute med å konkludere med Danmark. Kjenner flere (inkludert meg selv) som møtte sin mann når de var 29/30/31 og som nå har både ett og to barn. Selv har jeg termin denne uken. Sier ikke at det er fasiten for alle, men...

Anonymkode: be749...84d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du er litt tidlig ute med å konkludere med Danmark. Kjenner flere (inkludert meg selv) som møtte sin mann når de var 29/30/31 og som nå har både ett og to barn. Selv har jeg termin denne uken. Sier ikke at det er fasiten for alle, men...

Møter man en mann som 30-åring så er det gjerne et år eller to før man vurderer å flytte sammen, så et år eller to før man bestemmer seg for barn, så et års prøving + 9 måneder graviditet og vips er man 34-36 før man får barn. 

I mine øyne er det for gammelt, spesielt om man vil ha flere enn ett barn. 

Skrevet

Jeg møtte min drømmemann da jeg var 35 og er nå prøver 1 år etterpå👏🏻☺️

Anonymkode: e6b4c...820

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møter man en mann som 30-åring så er det gjerne et år eller to før man vurderer å flytte sammen, så et år eller to før man bestemmer seg for barn, så et års prøving + 9 måneder graviditet og vips er man 34-36 før man får barn. 

I mine øyne er det for gammelt, spesielt om man vil ha flere enn ett barn. 

De fleste jeg kjenner som har møtt mennene sine rundt 30 har vært hakket raskere på å finne ut om man vil satse på forholdet eller ikke. Jeg var 29 og samboer med min man innen det var gått 6 mnd. Gravid da jeg var 32. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste jeg kjenner som har møtt mennene sine rundt 30 har vært hakket raskere på å finne ut om man vil satse på forholdet eller ikke. Jeg var 29 og samboer med min man innen det var gått 6 mnd. Gravid da jeg var 32. 

Har man dårlige erfaringer vil man kanskje ikke haste inn i noe så fort. Nå vet ikke jeg TS sin situasjon, men for meg som har et barn fra før så kan jeg umulig ende opp i noe samboerskap etter så kort tid. 

Skrevet

Jeg synes ikke det blir helt riktig å vri tråden over på om TS er sikker på hva hun vil. Det er ikke det hun spør om. Ikke alle er A4 og vil gjøre det på den måten samfunnet sier at man skal gjøre det på. 

Anonymkode: 32028...0ea

• Liker 2
Skrevet

Et barn trenger å vite hvem faren er, veldig egoistisk måte å få barn på,

Anonymkode: 66765...5b3

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et barn trenger å vite hvem faren er, veldig egoistisk måte å få barn på,

Anonymkode: 66765...5b3

Sier hvem? 

Forøvrig er alle måter å få barn på egoistisk, med unntak av adopsjon for å redde barn ut fra et dårlig liv. Likevel bunner ofte det også i egoisme og lysten til å få barn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...